Vraag

Simkaart activeren duurt lang

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoe lang moet ik wachten om mijn telefoon te kunnen gebruiken nadat ik een nieuwe sim kaart heb geactiveerd. Ik wacht nu al een dag en staat "geen service" en ik kan niet mijn telefoon gebruiken.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi @Saeed,

Wat vervelend dat de simkaart activatie zo lang duurt. Normaal gesproken is het zo dat wanneer je de simkaart hebt geactiveerd via deze website, dan zou het eigenlijk vrijwel direct moeten werken.

Dit kan heel soms eventjes duren, maar eigenlijk werkt de simkaart direct. Heb je het toestel even uitgeschakeld en daarna weer ingeschakeld?
Dag @Seccie

Bedankt voor jou hulp, ik kan niet de website gebruiken want ik heb inloggegevens nodig.
Ik heb aangevraagd voor inloggegevens maar ik krijg een bericht die zegt :

"Je mobiele nummer is (nog) niet bekend in het systeem. Dit kan zijn omdat je contract nog niet actief is of pas vandaag geactiveerd wordt. Probeer het later nog eens."

Ik heb mijn toestel uitgeschakeld en daarna weer ingeschakeld maar het werkt niet.
Reputatie 5
Badge +4
@Saeed,

Bedankt voor de update. Vervelend dat het nog steeds niet lukt.
We zullen even reactie van een T-Mobile moderator moeten afwachten.
T-Mobile moderators hebben toegang tot klantgegevens en klantbestanden.
Deze kunnen je (waarschijnlijk) helpen met het activeren van je simkaart.

Nog heel even geduld dus...
Reputatie 7
Badge +17
Hi Saeed,

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, simkaartnummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kan ik met je meekijken!

Reageer