Beantwoord

Simkaart activeren en netwerkverbinding krijgen in het buitenland

Ik zit momenteel in het buitenland en ik heb mijn oude simkaart per ongeluk geblokkeerd. Nu probeer ik mijn nieuwe simkaart te activeren (wat volgens mij wel gelukt is, want het is zichtbaar in de T-Mobile app), maar ik heb (nog) geen netwerkverbinding. Ik heb wel verbinding nodig om sms'jes te ontvangen om wat zaken te regelen. Wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 24 december 2018, 11:27

Hi Suliandri,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je op 20-12 een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Ook heb ik gecontroleerd of je blokkades hebt, maar dat is niet het geval. Je simkaart zou het dus moeten doen. Ben je momenteel verbonden met een buitenlands netwerk? Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en dan zie je met welke netwerken je kan verbinden. Je kan dan handmatig dat netwerk selecteren in je toestel en da zou je bereik moeten hebben.

Laat je even eten of het zo lukt? Fijne feestdagen!

Bekijk origineel

2 reacties

Bedankt, Hajar. Het is gelukt! Fijne feestdagen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Suliandri,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je op 20-12 een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Ook heb ik gecontroleerd of je blokkades hebt, maar dat is niet het geval. Je simkaart zou het dus moeten doen. Ben je momenteel verbonden met een buitenlands netwerk? Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en dan zie je met welke netwerken je kan verbinden. Je kan dan handmatig dat netwerk selecteren in je toestel en da zou je bereik moeten hebben.

Laat je even eten of het zo lukt? Fijne feestdagen!

Reageer