Beantwoord

simkaart activeren in buitenland

• 3 juli 2018
  • 2 reacties
  • 894 Bekeken

In het buitenland heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Dit omdat mijn mobiel gestolen is. Na activatie zie ik dat ik nog steeds geen bereik heb; alleen noodoproepen. Komt dit doordat buitenland bellen en internet voor 48 uur geblokkeerd is uit veiligheidsoverwegingen? Of moet ik iets anders doen.
icon

Beste antwoord door David 4 juli 2018, 13:57

Hoi Atimm,

De suggestie van CrisTien was inderdaad ook een goede, maar daar lag het in dit geval niet aan. Bij een gestolen simkaart wordt er ook een blokkade geplaatst op het gebruik over de grens, zodat er geen hoge kosten worden gemaakt. Dan moet eerst even een check worden gedaan, zodat de simkaart weer in gebruik is genomen door de juiste persoon. Je hebt vandaag al contact opgenomen en de blokkade is opgeheven, dus nu moet alles weer werken! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste Atimm, Heb je de Telefoon al een keer opnieuw opgestart?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Atimm,

De suggestie van CrisTien was inderdaad ook een goede, maar daar lag het in dit geval niet aan. Bij een gestolen simkaart wordt er ook een blokkade geplaatst op het gebruik over de grens, zodat er geen hoge kosten worden gemaakt. Dan moet eerst even een check worden gedaan, zodat de simkaart weer in gebruik is genomen door de juiste persoon. Je hebt vandaag al contact opgenomen en de blokkade is opgeheven, dus nu moet alles weer werken! 🙂

Reageer