Beantwoord

Simkaart activeren in VS

• 8 mei 2018
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

Omdat mijn telefoon gestolen was heb ik een nieuwe simkaart besteld. Ik ben momenteel in New York en heb de simkaart online pogen te activeren, maar ik krijg geen netwerkverbinding zowel automatisch als handmatig niet. Telefoon heb ik reeds aan en uit gezet; heeft ook niet geholpen. Wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 9 mei 2018, 11:45

Hi Whitney,

Wat balen van je toestel. Ik hoop dat je een fijne tijd hebt in New York!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je simkaart succesvol is geactiveerd. De reden waarom je geen bereik had is omdat je een blokkade had voor gebruik in het buitenland. Ik heb de blokkade direct verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je nog veel plezier in New York! Als je een pizza liefhebber bent dan moet je echt een slice eten bij Joe's Pizza in Greenwich Village! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Whitney,

Wat balen van je toestel. Ik hoop dat je een fijne tijd hebt in New York!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je simkaart succesvol is geactiveerd. De reden waarom je geen bereik had is omdat je een blokkade had voor gebruik in het buitenland. Ik heb de blokkade direct verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je nog veel plezier in New York! Als je een pizza liefhebber bent dan moet je echt een slice eten bij Joe's Pizza in Greenwich Village! 🙂

Reageer