Vraag

Simkaart activeren lukt niet

  • 3 januari 2016
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Goedemiddag

Ik had gister nieuwe telefoon gehaald en ik moet zelf mij simkaart activeren op my t-mobile,
Maar als ik de sms invoert en ik wil veder gaan dan krijg ik fout melding op de website dat ik het later nogmaals moet proberen. Ik ben er vanaf gister al bezig weet iemand wat de probleem is.

alvast bedankt

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi DevHelp,

Welkom op ons Forum!

Heb je een fijne jaarwisseling gehad?

Wat balen dat het activeren van je simkaart niet lukt. Ik zie in het systeem dat je gister mijn collega Tom hebt gesproken en dat hij dit heeft doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit probleem onderzoeken en oplossen. Het lukt ons namelijk ook niet om je simkaart direct te activeren. Onze excuses voor het ongemak!

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij dan weten! 🙂
Hi hajar

Mijn jaarwisseling was uitstekend die van u ook ?

Weet u toevallig hoelang dit kan duren ?

Vriendelijke groeten
Devlin Haar

Reageer