Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

• 8 januari 2016
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Hoi!

Ik heb vandaag een iphone 6s aangeschaft en ik wil mijn simkaart activeren, maar het wil maar niet lukken. Ik heb het wel 5 keer geprobeerd en ook paar keer mijn telefoon aan en uit gedaan. Tevergeefs. Kan iemand mij helpen?

Groetjes Safira
icon

Beste antwoord door Sam- 9 januari 2016, 14:42

Hoi hoi Safira,

Welkom bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag stelt. We helpen je graag verder. :)

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om je van een oplossing te voorzien. Ik zie dat je simkaart gister avond alsnog is geactiveerd. Kan je er nu wel gebruik van maken?

Gaaf dat je trouwens voor de nieuwe iPhone 6s bent gegaan. Hoe bevalt deze tot nu toe? Wat zijn de grootste verbeteringen ten opzichte van je vorige telefoon? Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring met de iPhone 6s. 😳
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Safira,

Welkom bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag stelt. We helpen je graag verder. :)

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om je van een oplossing te voorzien. Ik zie dat je simkaart gister avond alsnog is geactiveerd. Kan je er nu wel gebruik van maken?

Gaaf dat je trouwens voor de nieuwe iPhone 6s bent gegaan. Hoe bevalt deze tot nu toe? Wat zijn de grootste verbeteringen ten opzichte van je vorige telefoon? Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring met de iPhone 6s. 😳
Hoi Issam,

Dankjewel voor je reactie! Ja gisteravond is het inderdaad gelukt dus ik kan hem niet wegleggen! Ik vind hem echt heel fijn en een stuk moderner. Hiervoor had ik een Samsung S4 dus dat is wel een verandering haha. Ik kan hem echt iedereen aanraden, omdat hij zo makkelijk in gebruik is en dat is wel anders bij de Samsung.

Groetjes Safira
Reputatie 7
Badge +20
Hi Safira,

Wat fijn dat het is gelukt en dat je nu lekker gebruik kan maken van je iPhone 6s! Lijkt mij ook een hele verandering van Samsung s5 naar de iPhone 6s. Ik ging zelf een tijdje terug van Samsung s3 mini naar iPhone 6 en de iPhone bevalt mij veeel beter! :P

Heb je jezelf al voorgesteld in dit topic, Safira? We zijn erg benieuwd naar wie je bent! 🙂

Reageer