Vraag

Simkaart activeren lukt niet

  • 13 januari 2016
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Goedenmorgen ik heb gisteren me nieuwe telefoon thuis gekregen en een nieuwe simkaart maar krijg hem niet geactiveerd hoe kan dit?

Groetjes

2 reacties

Hoi laridsa.

Waar loop je precies vast?
Werkt de oude simkaart nog? Daarop hoor je een activatiecode te ontvangen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Laridsa,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! 🙂 Welk toestel is het geworden?

Het is natuurlijk wel zo fijn als je je nieuwe toestel ook kunt gebruiken met je nieuwe simkaart! Ik heb in het systeem gekeken, maar ik kan niet terugvinden dat je je simkaart hebt proberen te activeren. Wat heb je precies al geprobeerd en waar loop je tegenaan? Kun je de stappen op deze pagina na het klikken op 'Activeer je simkaart' eens volgen?

Laat je even weten of het gelukt is? Mocht het niet lukken, dan helpen we je graag verder!

Reageer