Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 31 januari 2016
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Hallo Ik kan mijn nieuwe sim kaart niet activeren ?
niet via de telefoon maar ook niet via internet
ik ontvang geen sms code
icon

Beste antwoord door Thalina 2 februari 2016, 10:50

Hi Reinavis,

Welkom op het forum! Ik zie dat mijn collega inmiddels gereageerd heeft op je andere bericht. Zou je daar naar kunnen kijken?

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Als je aanvullende vragen hebt, dan kun je die uiteraard in het andere topic stellen!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Beste reinavis,


Het beste dat je kunt doen is even contact opnemen met de klantenservice op het nummer 1200.
Als je zowel online als via geautomatiseerd telefonisch niet kan activeren, is er wellicht iets aparts aan de hand.

De klantenservice kan je telefonisch helpen met het activeren. Houd wel je oude en de nieuwe simkaart bij de hand. Je hebt beide sim-nummers nodig voor de activatie.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Reinavis,

Welkom op het forum! Ik zie dat mijn collega inmiddels gereageerd heeft op je andere bericht. Zou je daar naar kunnen kijken?

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Als je aanvullende vragen hebt, dan kun je die uiteraard in het andere topic stellen!