Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 27 juli 2016
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Ik heb net mijn simkaart geactiveerd door de code in te vullen die ik per sms op mijn oude toestel heb gekregen. Maar het scherm gaat nu niet door naar "bevestiging". Heb ik iets verkeerd gedaan?
icon

Beste antwoord door Thalina 28 juli 2016, 12:25

Hoi Marleen,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Het is natuurlijk wel zo handig als je je nieuwe simkaart ook kunt activeren! Dus goed dat je contact opneemt. Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat het uiteindelijk is gelukt om jouw simkaart te activeren. Klopt het dat alles nu werkt?

Nieuw toestel aangeschaft trouwens? 🙂 Welke is het geworden?

Laat je het even weten als ik nog iets voor je kan betekenen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marleen,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Het is natuurlijk wel zo handig als je je nieuwe simkaart ook kunt activeren! Dus goed dat je contact opneemt. Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat het uiteindelijk is gelukt om jouw simkaart te activeren. Klopt het dat alles nu werkt?

Nieuw toestel aangeschaft trouwens? 🙂 Welke is het geworden?

Laat je het even weten als ik nog iets voor je kan betekenen?

Reageer