Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 3 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 244 Bekeken

Hallo allemaal,

Mijn simkaartnummer begint niet met 893 etc, maar met 8901

Ik kan mijn nieuwe simkaart niet activeren op de website
icon

Beste antwoord door Thalina 5 augustus 2016, 16:39

Hoi Vaniversum,

Welkom op het forum!

Ai, dat is natuurlijk niet handig. Ik zie in het systeem dat het inmiddels wel is gelukt om jouw simkaart te activeren, klopt het dat alles zo in orde is? Lukte het uiteindelijk toch via My T-Mobile?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek even aan de bel!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi maccie39,

Ik wil je graag verder helpen. Wat gaat er precies mis? Op welke manier probeer je de simkaart te activeren? Je kan via My T-Mobile Beheer je simkaart activeren.

Laat je even weten of het zo lukt?
ik heb alles gedaan wat ik moest doen
ik kan mijn nieuwe simkaart niet activeren ,help mij alsjeblieft
😂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Vaniversum,

Welkom op het forum!

Ai, dat is natuurlijk niet handig. Ik zie in het systeem dat het inmiddels wel is gelukt om jouw simkaart te activeren, klopt het dat alles zo in orde is? Lukte het uiteindelijk toch via My T-Mobile?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek even aan de bel!

Reageer