Beste antwoord door Sam-
Hoi bhendel,
Erg vreemd zeg! We helpen je hier graag bij.
Zou je mij in een privébericht het simkaartnummer willen sturen van de nieuwe simkaart? Dan zorg ik ervoor dat deze zo snel mogelijk geactiveerd wordt!
Daarnaast zou je, zoals KoenM aangaf, thuis gewoon verbinding moeten hebben. Na een kijkje genomen te hebben op de dekkingskaart zie ik dat de dekking bij jou thuis gewoon in orde is. Wel zie ik dat je gebruik maakt van een verouderde simkaart, deze kan voor problemen zorgen op het netwerk. Ik verwacht dus dat je na het activeren van de nieuwe simkaart geen problemen meer ervaart.
Ik wacht je reactie af!
Bekijk origineel
Erg vreemd zeg! We helpen je hier graag bij.
Zou je mij in een privébericht het simkaartnummer willen sturen van de nieuwe simkaart? Dan zorg ik ervoor dat deze zo snel mogelijk geactiveerd wordt!
Daarnaast zou je, zoals KoenM aangaf, thuis gewoon verbinding moeten hebben. Na een kijkje genomen te hebben op de dekkingskaart zie ik dat de dekking bij jou thuis gewoon in orde is. Wel zie ik dat je gebruik maakt van een verouderde simkaart, deze kan voor problemen zorgen op het netwerk. Ik verwacht dus dat je na het activeren van de nieuwe simkaart geen problemen meer ervaart.
Ik wacht je reactie af!