Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

• 21 december 2016
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

via https://www.t-mobile.nl/my/toestel-en-sim/simkaart-activeren?msisdn=[+mijn telefoonnummer] probier ik mijn tweede SIM kaart (nano formaat) te activeren. Vanwege een slecht bereik moet ik mijn huis verlaten tot ik bereik heb. Als ik terug kom en de ontvangen code intoets gebeurd er ook na lang wachten niets. Blijkbaar is het timeout van de website korter dan het timeout van de code (15 minuten). Een catch22 situatie.
icon

Beste antwoord door Issam 22 december 2016, 11:21

Hoi bhendel,

Erg vreemd zeg! We helpen je hier graag bij.

Zou je mij in een privébericht het simkaartnummer willen sturen van de nieuwe simkaart? Dan zorg ik ervoor dat deze zo snel mogelijk geactiveerd wordt!

Daarnaast zou je, zoals KoenM aangaf, thuis gewoon verbinding moeten hebben. Na een kijkje genomen te hebben op de dekkingskaart zie ik dat de dekking bij jou thuis gewoon in orde is. Wel zie ik dat je gebruik maakt van een verouderde simkaart, deze kan voor problemen zorgen op het netwerk. Ik verwacht dus dat je na het activeren van de nieuwe simkaart geen problemen meer ervaart.

Ik wacht je reactie af!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hoi bhendel,

Welkom op het forum!

Begrijp ik goed dat je ook daadwerkelijk een time-out melding krijgt? En ik neem aan dat je die 15 minuten ook hebt gewacht? Is er een locatie waar je de simkaart wel goed kunt activeren (ik weet dat het raar klinkt, want je zou ook thuis goede ontvangst moeten hebben), bijvoorbeeld op je werk of bij familie?

Wanneer het echt niet lukt, geef het dan even aan. Een medewerker zal je dan om wat gegevens vragen waarna zij jouw simkaart zullen activeren.

Succes!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi bhendel,

Erg vreemd zeg! We helpen je hier graag bij.

Zou je mij in een privébericht het simkaartnummer willen sturen van de nieuwe simkaart? Dan zorg ik ervoor dat deze zo snel mogelijk geactiveerd wordt!

Daarnaast zou je, zoals KoenM aangaf, thuis gewoon verbinding moeten hebben. Na een kijkje genomen te hebben op de dekkingskaart zie ik dat de dekking bij jou thuis gewoon in orde is. Wel zie ik dat je gebruik maakt van een verouderde simkaart, deze kan voor problemen zorgen op het netwerk. Ik verwacht dus dat je na het activeren van de nieuwe simkaart geen problemen meer ervaart.

Ik wacht je reactie af!

Reageer