Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 27 maart 2018
  • 1 reactie
  • 566 Bekeken

Hoi,

ik heb een nieuwe simkaart gekregen en ik wil hem online activeren, maar elke keer als ik de icc nummer intyp staat er dat het incorrect is?
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 maart 2018, 14:58

Hoi Ayah,

Wel zo handig als je de nieuwe simkaart ook echt kan activeren inderdaad! Ik ga je hierbij helpen!

Het simkaartnummer bestaat uit een 19-cijferig nummer. De hele reeks dient ingevoerd te worden, ook de 893116 die al ingevoerd lijken te staan in het vakje. Daarnaast mag je het nummer zonder spaties invoeren. Lukt het op deze manier wel of krijg je de foutmelding nog steeds? Zo ja, dan gaat er inderdaad iets mis en wil ik graag verder met je meekijken. Zou je me in dat geval het nieuwe en het oude simkaartnummer in een privéberichtje toe willen sturen? Dan ga ik er even voor jou achteraan! Laat het me maar weten - we gaan er in elk geval voor zorgen dat het goedkomt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ayah,

Wel zo handig als je de nieuwe simkaart ook echt kan activeren inderdaad! Ik ga je hierbij helpen!

Het simkaartnummer bestaat uit een 19-cijferig nummer. De hele reeks dient ingevoerd te worden, ook de 893116 die al ingevoerd lijken te staan in het vakje. Daarnaast mag je het nummer zonder spaties invoeren. Lukt het op deze manier wel of krijg je de foutmelding nog steeds? Zo ja, dan gaat er inderdaad iets mis en wil ik graag verder met je meekijken. Zou je me in dat geval het nieuwe en het oude simkaartnummer in een privéberichtje toe willen sturen? Dan ga ik er even voor jou achteraan! Laat het me maar weten - we gaan er in elk geval voor zorgen dat het goedkomt!

Reageer