Vraag

simkaart activeren mislukt

  • 12 augustus 2011
  • 1 reactie
  • 375 Bekeken

Beste,

Afgelopen weekend is mijn mobiel gestolen waardoor ik mijn simkaart heb laten blokkeren. Een nieuwe simkaart kreeg ik erg snel thuis gestuurd.

Na een telefoon te hebben geregeld wilde ik vanochtend mijn simkaart activeren op t-mobile.nl/simactivatie. Alle stappen doorlopen zoals vermeld, simkaart in toestel gestopt en binnen enkele minuten zou de activatie compleet zijn.

Echter kreeg ik een bericht dat mijn activatie was mislukt! Maar ik heb alles gedaan zoals beschreven. Nu heb ik een nieuwe simkaart, maar kan ik nog niet bellen. Wat kan ik hier nu aan doen? Opnieuw activeren kan niet, dat mag 1 x per 24 uur geeft de site aan. Wie o wie kan mij helpen?

1 reactie

Reputatie 3
stop de simkaart eens in je telefoon meschien doet die het gewoon?


M.v.G

Reageer