Vraag

Simkaart activeren mislukt

Het lukt me niet om mijn nieuwe simkaart te activeren. Ik krijg de melding dat ik het oude simkaartnummer ingevoerd heb, maar ik heb toch echt het nummer van de nieuwe simkaart ingevoerd. Help!

16 reacties

Beste antwoord
Oké, wacht ik op de vlg factuur of de kosten er af worden gehaald.
Reputatie 7
Badge +20
Hi DMMVT,

Ik zie inderdaad dat dit is toegezegd door mijn collega op 18 mei, dat was ook de dag dat jouw nieuwe tegoed werd gegeven. Hierdoor is de korting waarschijnlijk de opmaak van de factuur gekruist waardoor het tussen wal en schip is beland.

De korting zal op je volgende factuur helemaal in orde komen, geen zorgen! 🙂
Hai, omdat ik nog een orange simkaart had, zou deze vergoed worden door t mobile. bop mijn rekening staat dat ik hem zelf betaal. Hoe kan ik de kosten terug krijgen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey DMMVT,

Ik zie dat je nieuwe simkaart vanmorgen succesvol geactiveerd is. Je oude simkaart werkt nu niet meer.

Klopt het dat je nieuwe simkaart het nu wel naar behoren doet? Mocht dat niet het geval zijn wil je mij dan een privébericht sturen met het simkaartnummer van je nieuwe simkaart? Dan kijk ik de boel even voor je na! 🙂
Hoi, ik heb een nieuwe simkaart en mijn oude werkte ook nog maar is heel oud, van orange. Ik krijg geen sms bericht binnen met een code. Nu heb ik de melding netwerkfout en kan met beide simkaarten niets!! Hoe kan ik mijn nieuwe activeren? ?
Reputatie 6
Badge +16
Hi hi sproet,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. Het zou ook erg leuk zijn als je jezelf aan ons zou voorstellen in het voorstel topic.

Wat vreemd dat je een nieuw nummer hebt gekregen bij het activeren van je simkaart. We kijken graag voor je wat er precies heeft plaatsgevonden!

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik op het 06-nummer waarmee je op het forum bent geregistreerd niet dat je in de afgelopen dagen een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Zou je mij in een privébericht het simkaartnummer willen sturen die op de nieuwe simkaart staat? Dit nummer begint met 89311. Alvast bedankt!
Ik heb een nieuwe telefoon gekocht,en kreeg daar een passende simkaart bij.
Ik heb deze geactiveerd,maar heb nu een ander nummer.
Het lukt me niet om mijn oude nummer terug te krijgen.
ik krijg een bericht dat mijn oude simkaart niet actief is.
ik kan met beide kaarten bellen en teruggebeld worden.
maar ik wil natuurlijk mijn oude nummer terug.
Ik kreeg wel een bericht op mijn oude telefoon dat mijn simkaart is geactiveerd.
Maar ik heb nog steeds een nieuw nummer.
Vr Gr Theo
Reputatie 4
Hey Vinaaa,

Ik snap dat dit lastig is en verwarrend. Ik ga het voor je doen. 🙂 Wil je in een privébericht jouw nieuwe simkaartnummer sturen? Dan zal ik hem omwisselen.
Hallo!

Ik heb nu hetzelfde probleem als deze mensen! De button activeer sim werkt totaal niet. Geen foutmelding en hij laadt niet.
Mijn vraag is, wat ik dus niet kan opmaken uit deze reacties, wat ik moet invullen in het 2de veld? Naast het invullen van de ICC nummer achter op de simkaart.
Nergens staat namelijk vermeld dat hier iets moeten worden ingevuld!
Ik heb het blanco geprobeerd en met het ICC nummer, beide tevergeefs.
Het is goed dat de Klantenservice steeds simkaarten gaat activeren voor klanten, maar deze fout op de site moet toch gewoon opgelost worden???

Groet
viv.a schreef:

Het lukt me niet om mijn nieuwe simkaart te activeren. Ik krijg de melding dat ik het oude simkaartnummer ingevoerd heb, maar ik heb toch echt het nummer van de nieuwe simkaart ingevoerd. Help!

het lukt mij niet om mijn simkaart te activeren, ik krijg steeds ee ne-mail bericht waarin staat dat het helaas mislukt is om het te activeren help!!
Reputatie 6
Badge +16
@Jeanke86

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Zij hebben de simkaart voor je geactiveerd. 😉
kan mij iemand helpen zonder te bellen mijn nieuwe sim te activeren want ik heb mijn oude verloren
Reputatie 5
@inezm ik zie dat het inmiddels gelukt is om de simkaart met succes te activeren. Doorgaans kan het een aantal uur duren voordat de simkaart activatie is voltooid.
Hoelang duurt het ongeveer voordat de sim geactiveerd is?
Heb mijn geactiveerd maar er staat  nog steeds geen service..
Reputatie 5
@viv.a

In het systeem is terug te zien dat je de simkaart gisteren reeds hebt geactiveerd rond half 6 s'avonds. Als de simkaart op dit moment nog geen netwerk geeft in het toestel zou ik je willen vragen om het toestel éénmalig uit- en aan te zetten. Nadat je dit hebt uitgevoerd zal de simkaart correct werken.

Reageer