Beantwoord

Simkaart adapter bestellen

Hallo T-Mobile Team,
Ik wilde net een micro sim adapter naar gewone simkaart via de sticky bovenaan bestellen. Helaas is het niet mogelijk om in dit topic te reageren.
Kan ik de adapter nog steeds bestellen of beter direct in de winkel ophalen?

Groet, Carolien
icon

Beste antwoord door Bram 8 juli 2014, 14:07

Hoi Carolien,

goed dat je dit aangeeft! Ik heb het topic weer geopend daar is wat fout gegaan. Ik heb de microsim adapter voor je opgestuurd. 🙂

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Hoi Carolien,

goed dat je dit aangeeft! Ik heb het topic weer geopend daar is wat fout gegaan. Ik heb de microsim adapter voor je opgestuurd. 🙂
Ik heb een Iphone 5s waarvan ik de SIM kaart tijdelijk in een toestel met oud groot formaat SIM kaart wil gebruiken. Ik weet niet of de Iphone kaart nano of micro is.
Zouden jullie me een adapter kunnen toesturen?

Alvast bedankt.
Bart
Reputatie 4
Bart Bekkers schreef:

Ik heb een Iphone 5s waarvan ik de SIM kaart tijdelijk in een toestel met oud groot formaat SIM kaart wil gebruiken. Ik weet niet of de Iphone kaart nano of micro is.
Zouden jullie me een adapter kunnen toesturen?

Alvast bedankt.
Bart

De 3 Pack Sim Adapter kun je voor € 4,94 kopen in een T-Mobile Shop of via mij. Deze 3 Pack Sim Adapter bevat alle drie de soorten adapters, waarmee je je micro- of nano simkaart kunt omzetten naar ieder ander formaat simkaart. De iPhone 5s gebruikt een nano simkaart. Laat me weten of ik het voor je moet bestellen.
Ik zou graag de 3 pack adapter willen bestellen, bedankt alvast
Hallo,

Ik zou graag een micro sim adapter willen bestellen.

Alvast bedankt,

Henriette
Reputatie 6
Hallo Bart & Henriette,

Ik heb jullie de gewenste simkaartadapters toegestuurd 🙂 Over 2-3 dagen krijgen jullie deze per post thuisgestuurd.

Reageer