Beantwoord

Simkaart besteld

• 1 mei 2018
  • 3 reacties
  • 225 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb afgelopen week mijn abonnement bij T-Mobile verlengd en ook een nieuwe simkaart
aangevraagd. Deze kreeg ik keurig de dag erna bezorgd. De kosten daarvoor waren 5,09 euro.
Wat schetst mijn verbazing, ik krijg mijn nieuwe toestel geleverd en daar zit ook weer een nieuwe simkaart
bij....gratis. Nu zit ik dus met 2 simkaarten...een betaald - en een gratis exemplaar. Nu heb ik er maar 1 nodig dus kan ik die andere naar jullie terugsturen. Het is onnodig om 2 simkaarten te hebben en nog de pech te hebben dat ik ervoor 1 nog betaald heb ook hahaha. Wat is jullie advies/oplossing.

Groetjes,

Jan Peter
icon

Beste antwoord door David 2 mei 2018, 10:29

Hoi Jan Peter,

Altijd leuk een nieuwe telefoon, ik snap dat je zo enthousiast was dat je gelijk een nieuwe sim hebt besteld! 😉 Bevalt de nieuwe telefoon?

Een bestelde simkaart kan niet meer retour worden gestuurd of vergoed worden, maar je kunt deze natuurlijk heel goed als back-up bewaren! Een netjes opgeborgen simkaart is in principe oneindig houdbaar. Als je dus een keer een ander formaat simkaart nodig hebt of als de huidige simkaart is beschadigd, dan heb je altijd een reserve in de kast liggen. Zo ben je uiteindelijk nooit onbereikbaar! Een gul alternatief zou zijn om de simkaart aan iemand anders te geven, die ook bij T-Mobile zit, die kan de simkaart op zijn/haar nummer activeren. Die keus is uiteindelijk aan jezelf!

Mocht er nog iets anders zijn waar we bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten, Jan Peter!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jan Peter,

Altijd leuk een nieuwe telefoon, ik snap dat je zo enthousiast was dat je gelijk een nieuwe sim hebt besteld! 😉 Bevalt de nieuwe telefoon?

Een bestelde simkaart kan niet meer retour worden gestuurd of vergoed worden, maar je kunt deze natuurlijk heel goed als back-up bewaren! Een netjes opgeborgen simkaart is in principe oneindig houdbaar. Als je dus een keer een ander formaat simkaart nodig hebt of als de huidige simkaart is beschadigd, dan heb je altijd een reserve in de kast liggen. Zo ben je uiteindelijk nooit onbereikbaar! Een gul alternatief zou zijn om de simkaart aan iemand anders te geven, die ook bij T-Mobile zit, die kan de simkaart op zijn/haar nummer activeren. Die keus is uiteindelijk aan jezelf!

Mocht er nog iets anders zijn waar we bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten, Jan Peter!
Hoi David,

Bedankt voor jouw antwoord. De telefoon bevalt zeer goed...net als T-Mobile.
Dus als ik het goed begrijp, hoort de simkaart niet perse bij mijn nummer en kan je die ook activeren voor iemand anders. Dat is top en inderdaad handig als reserve aangezien we hier meerdere abonnementen hebben bij T-Mobile.

Groetjes Jan Peter
Hoi Jan Peter.

Ja, maar dan dient de simkaart wel via zijn/haar My T-Mobile geactiveerd te worden.

Stel dat je dit via jouw account zou doen, dan activeer je de simkaart voor je eigen nummer. 😉

Reageer