Beantwoord

Simkaart besteld, maar geen bevestiging hiervan

• 1 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Hoi,

Ik heb gistermiddag een nieuwe simkaart besteld via de t-mobile website, maar heb helaas tot nu toe geen bevestigingsmail gekregen en daarnaast krijg ik op de bestelstatus pagina ook de melding dat er geen bestelling is gevonden. Daarentegen is er wel 5,09 euro van mijn beltegoed afgeschreven. Mijn vraag is natuurlijk of er iets mis is gegaan of dat ik de simkaart alsnog binnen een aantal werkdagen kan verwachten?
icon

Beste antwoord door David 2 augustus 2017, 11:06

Hey Dragnadh,

Je kunt de simkaart zeker nog verwachten! Ik zie dat je vlak voor de bestelling jouw e-mailadres pas had ingevoerd. Het verwerken in het systeem en jouw aanvraag van de simkaart zijn elkaar dan ook gekruist en daarom was er geen e-mail ter bevestiging verstuurd naar jouw e-mailadres. De bestelling is echter wel goed doorgekomen, dus die kun je binnen een paar dagen op de mat verwachten! Je kunt je trouwens ook nog registreren met jouw gegevens, dan ontvang je €5,- gratis beltegoed.

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Dragnadh,

Je kunt de simkaart zeker nog verwachten! Ik zie dat je vlak voor de bestelling jouw e-mailadres pas had ingevoerd. Het verwerken in het systeem en jouw aanvraag van de simkaart zijn elkaar dan ook gekruist en daarom was er geen e-mail ter bevestiging verstuurd naar jouw e-mailadres. De bestelling is echter wel goed doorgekomen, dus die kun je binnen een paar dagen op de mat verwachten! Je kunt je trouwens ook nog registreren met jouw gegevens, dan ontvang je €5,- gratis beltegoed.

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer