Beantwoord

Simkaart besteld, maar nog niet ontvangen

• 31 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Op 24 augustus heb ik een nieuwe (nano)simkaart besteld via T-Mobile. Er stond dat de simkaart binnen 3 werkdagen hier zo zijn, maar hij is er nu (31 augustus) nog steeds niet . Is er iets mis gegaan met mijn bestelling?
Ik had net opgewaardeerd en 250MB internet erbij gekregen. Ik wilde dit dus gelijk gebruiken met mijn nieuwe telefoon om Pokemon Go te spelen, maar nu loop ik dit mis omdat de simkaart zo lang duurt en het internet maar 7 dagen geldig is... 😞
icon

Beste antwoord door Amy 1 september 2016, 12:15

Hey Metalfist,

Welkom op het T-Mobile Forum. Jammer om te horen dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen. Ik snap helemaal dat dit vervelend is.. ben zelf ook een beetje Pokemon Go verslaafd. 😉

Ik heb direct een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Mocht je écht niet kunnen wachten dan kun je ook even langs de T-Shop gaan om een nieuwe simkaart op te halen.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Metalfist,

Welkom op het T-Mobile Forum. Jammer om te horen dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen. Ik snap helemaal dat dit vervelend is.. ben zelf ook een beetje Pokemon Go verslaafd. 😉

Ik heb direct een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Mocht je écht niet kunnen wachten dan kun je ook even langs de T-Shop gaan om een nieuwe simkaart op te halen.

Laat je weten of het gelukt is?
Bedankt Amy! Simkaart was gisteren binnengekomen en alles is gelukt! 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Metalfist,

Top! Graag gedaan natuurlijk en fijn dat het gelukt is!

Nog nieuwe Pokémon gevangen? 😉

Reageer