Beantwoord

Simkaart bestellen

  • 12 november 2018
  • 1 reactie
  • 899 Bekeken

Het lukt niet om een nieuwe simkaart te bestellen.
icon

Beste antwoord door David 13 november 2018, 15:39

Hi Poortugaal,

Er is inderdaad een probleem met het bestellen van simkaarten bij PrePaid. Ik heb de simkaart nu handmatig voor je besteld en het verschil weer toegekend als beltegoed. De simkaart is met 3 werkdagen binnen en kun je via My T-Mobile activeren.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Poortugaal,

Er is inderdaad een probleem met het bestellen van simkaarten bij PrePaid. Ik heb de simkaart nu handmatig voor je besteld en het verschil weer toegekend als beltegoed. De simkaart is met 3 werkdagen binnen en kun je via My T-Mobile activeren.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer