Beantwoord

Simkaart bestellen en bestanden overzetten

• 26 februari 2016
  • 15 reacties
  • 230 Bekeken

Hoi,
Ik wil een oude mobiel van mij aanzetten maar nu vraag hij steeds om een simkaart. Mijn huidige simkaart is veel kleiner dan die in dat oude toestel moet. Kan ik tijdelijk een andere simkaart krijgen, en wat zijn de kosten hiervan. Ik zie jullie reactie tegemoet, groetjes monique
icon

Beste antwoord door kme 27 februari 2016, 02:28

Hoi,
Ik wil een oude mobiel van mij aanzetten maar nu vraag hij steeds om een simkaart. Mijn huidige simkaart is veel kleiner dan die in dat oude toestel moet. Kan ik tijdelijk een andere simkaart krijgen, en wat zijn de kosten hiervan. Ik zie jullie reactie tegemoet, groetjes monique

Hoi Monique,

Welkom op het forum!

Je kunt altijd een nieuwe sim aanvragen. Op DEZE pagina staat hierover alle informatie.

Wil je de oude telefoon voor langere tijd gebruiken of wil je hem alleen testen? Je dient namelijk je nieuwe sim te activeren via My T-Mobile. Wanneer je deze dan weer in je eigen (nieuwere) telefoon wilt plaatsen, moet je deze dus weer verkleinen. Hierna kun je hem niet meer in de oude gebruiken en dien je opnieuw een nieuwe sim te bestellen. Er bestaan wel adapters hiervoor, deze kun je overal via Google wel vinden.

Wanneer je nog meer vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 6
Hoi,

Hoi Monique,

Welkom op het forum!

Je kunt altijd een nieuwe sim aanvragen. Op DEZE pagina staat hierover alle informatie.

Wil je de oude telefoon voor langere tijd gebruiken of wil je hem alleen testen? Je dient namelijk je nieuwe sim te activeren via My T-Mobile. Wanneer je deze dan weer in je eigen (nieuwere) telefoon wilt plaatsen, moet je deze dus weer verkleinen. Hierna kun je hem niet meer in de oude gebruiken en dien je opnieuw een nieuwe sim te bestellen. Er bestaan wel adapters hiervoor, deze kun je overal via Google wel vinden.

Wanneer je nog meer vragen hebt, let us know!
Hoi kme,
Dank je wel voor je reactie. Ik wil kijken of er nog foto's op het oude toestel staan.
Dus het is eenmalig.
Ik heb al geprobeerd om met kabel op de laptop te kijken, maar dat lukt mij ook niet. Op de een of andere manier importeert hij niets van mijn oude telefoon. Ik moet ook zeggen dat ik niet zo heel computer/telefoon-technisch ben om dat verder te onderzoeken.
Reputatie 6
Badge +17
Als je bestanden van je telefoon wilt overzetten op je computer, heb je geen simkaart nodig. Je hebt alleen een simkaart nodig als je wilt mobiel bellen/smsen of internetten ;)

Welke telefoon heb je?

Groet,
Hoi Pilovali,
Het gaat om een oude Sony Ericsson.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pilovali,
Het gaat om een oude Sony Ericsson.

Heb je misschien het model voor me?
ik was al aan het kijken naar het model idd. Ik heb het opgezocht, De K750i
Reputatie 6
Badge +17
Als het goed is, kun je dan gewoon met een USB kabeltje, de telefoon aan de computer koppelen en met verkenner gewoon je foto's eraf halen.
Ik heb ook nog een SE C902, als we nu toch bezig zijn. Daar lukte het ook niet mee, dacht zelfde probleem met simkaart.
Ja, dat heb ik dus geprobeerd maar dat lukt niet. Daarom dacht ik dat ik er een simkaart in moest doen. Bij de K750i vraagt de telefoon daarom.
Hoi Pilovali, dank je wel voor je reactie en info voor nu. Groeten, Monique
Reputatie 6
Badge +17
Graag gedaan. Het zijn twee oude toestellen, en ik weet helaas niet hoe je je bestanden daar af kunt halen. Excuus.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Monasim,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk om te zien dat kme en Pilovali zo met je mee denken. Is het inmiddels gelukt om je bestanden over te zetten op de computer?

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 😉
Hoi Hajar,
Sorry voor mijn late reactie. Erg druk geweest.
Maar het is inmiddels gelukt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mona,

Thanks voor de terugkoppeling. Wat fijn dat het is gelukt met dank aan Koen en Pilovali.

Als je in de toekomst weer vragen heb dan weet je ons te vinden. 🙂

Reageer