Beantwoord

simkaart bestellen lukt niet met prepaid

  • 17 oktober 2018
  • 30 reacties
  • 1484 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Chris,

Zo te zien was er iets misgegaan toen het registreren van de adresgegevens en verzenden van de simkaart elkaar kruisten. Ik zorg ervoor dat de simkaart alsnog zo snel mogelijk bij je op de mat ligt!
Hier het zelfde probleem met de simkaart bestellen. Ik wil een simkaart met nummerbehoud. Is hier een oplossing voor ?

Mvg,
Maia
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Maia,

Dat kan ik voor je in orde maken! Wat bedoel je precies met nummerbehoud in dit geval? Bedoel je dat je het nummer wat eindigt op -552 wilt behouden?

Laat het me maar weten en dan kunnen wij de simkaart voor je bestellen!
Hoi Jaimy, dat zou fijn zijn!
ja dat nummer bedoel ik inderdaad.

Groetjes,
Maia
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Maia,

Ik pak het stokje even over van Jaimy! Ik ging gelijk even op zoek naar de oorzaak en zie dat je op dit moment slechts €4,58 aan beltegoed hebt. Het ligt dus niet aan het probleem wat eerder speelde, maar je hebt niet genoeg beltegoed om een vervangende sim (€5,09) te bestellen. Je kunt dus jouw beltegoed opwaarderen en erna gaat het helemaal lukken om een simkaart via My T-Mobile te bestellen!

Bij een vervangende simkaart behoud je altijd jouw eigen nummer, dus dat gaat automatisch goed!

Als je nog vragen voor ons hebt, geef gerust een gil!

Reageer