Beantwoord

Simkaart bestellen mislukt

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Omdat ik een verouderde simkaart heb en deze niet in mijn nieuwe toestel past heb ik vorige week via my tmobile een nieuwe aangevraagd. Ik kreeg toen de melding dat het gelukt was en dat ik de sim binnen 3 werkdagen zou ontvangen. Vervolgens kreeg ik een mail, waarin stond dat het aanvragen van de simkaart was mislukt en dat ik een nieuwe kon bestellen via my tmobile. Dus ik naar nieuwe simkaart bestellen, waar ik vervolgens de melding kreeg dat ik al een simkaart besteld had en dat ik die binnen 3 werkdagen zou ontvangen. Aangezien ik niks ontvangen heb en er dus vanuit ging dat het was mislukt heb ik vandaag het nog een keer geprobeerd, maar er gebeurde precies hetzelfde. Wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 23 juli 2018, 14:51

Hoi Libali,

Wij hebben het natuurlijk meteen voor je in orde gemaakt!

Er stond niet genoeg beltegoed op jouw tegoed om de nieuwe simkaart te kunnen bestellen, maar dat hebben we nu allemaal voor jou geregeld! De simkaart komt nu dus echt jouw kant op en valt binnenkort op je deurmat. De kosten heb ik (ruim) voor je vergoed!

Heb je meer vragen, laat het me dan gerust weten en dan help ik je er weer graag verder mee. ☺

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Libali,

Wij hebben het natuurlijk meteen voor je in orde gemaakt!

Er stond niet genoeg beltegoed op jouw tegoed om de nieuwe simkaart te kunnen bestellen, maar dat hebben we nu allemaal voor jou geregeld! De simkaart komt nu dus echt jouw kant op en valt binnenkort op je deurmat. De kosten heb ik (ruim) voor je vergoed!

Heb je meer vragen, laat het me dan gerust weten en dan help ik je er weer graag verder mee. ☺
Helemaal super! Hartstikke bedankt
Hallo,
Ik heb precies hetzelfde probleem en als het goed is heb ik genoeg beltegoed op mijn tegoed. Help mij aub!
Gr. Caren
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Caren,

Goed dat je het even laat weten, want je wilt natuurlijk wel zo snel mogelijk die nieuwe sim ontvangen!

Ik heb het even gekeken en zie inderdaad een mislukte aanvraag terug. Dit komt doordat de helft van jouw beltegoed promotioneel is en dit is niet te gebruiken voor de kosten van een nieuwe simkaart. Je komt dus net wat beltegoed tekort voor de nieuwe simkaart. Wanneer je het hebt opgewaardeerd, dan kun je een nieuwe simkaart bestellen en dan krijg je deze binnen 3 werkdagen in de bus! 🙂

Als je hier nog hulp bij nodig hebt, dan weet je ons nu te vinden!
Hallo David,

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb nu opgewaardeerd, maar ik kan nog steeds niks bestellen.
Ik wil niet weer 7 dagen wachten... kan je dat voor me regelen?
Alvast bedankt! ;)
Gr. Caren
Reputatie 7
Badge +20
Hey Caren,

Geen probleem! Ik heb de simkaart gelijk voor je besteld en deze heb je met drie werkdagen op de mat. 🙂 Er zit een brief bij hoe je deze kunt activeren, zodat je snel weer uit de voeten kunt!

Laat je het weten wanneer we nog iets voor je kunnen doen?
Hoi David,

Top, bedankt! Ik laat je weten als ik nog iets nodig heb.

Gr. Caren
Hoi David,

Ik heb hetzelfde probleem en zit dus nu al bijna een week zonder nummer! Heel erg vervelend,want op mijn dashboard krijg ik te zien dat ik al een nieuwe simkaart heb aangevraagd maar de kosten die verbonden zijn aan de nieuwe simkaart aanvraag zijn nog steeds niet van mijn beltegoed af en ik heb dus ook nog steeds m'n nummer niet terug!

Zou je me ajb kunnen helpen?
Thanks!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sadiejg23,

Ik had zeker willen helpen, maar zie dat mijn collega's je in de T-Shop al verder hebben geholpen!

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

Reageer