Beantwoord

Simkaart bestellen mislukt


Omdat ik een verouderde simkaart heb en deze niet in mijn nieuwe toestel past heb ik vorige week via my tmobile een nieuwe aangevraagd. Ik kreeg toen de melding dat het gelukt was en dat ik de sim binnen 3 werkdagen zou ontvangen. Vervolgens kreeg ik een mail, waarin stond dat het aanvragen van de simkaart was mislukt en dat ik een nieuwe kon bestellen via my tmobile. Dus ik naar nieuwe simkaart bestellen, waar ik vervolgens de melding kreeg dat ik al een simkaart besteld had en dat ik die binnen 3 werkdagen zou ontvangen. Aangezien ik niks ontvangen heb en er dus vanuit ging dat het was mislukt heb ik vandaag het nog een keer geprobeerd, maar er gebeurde precies hetzelfde. Wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 23 juli 2018, 14:51

Hoi Libali,

Wij hebben het natuurlijk meteen voor je in orde gemaakt!

Er stond niet genoeg beltegoed op jouw tegoed om de nieuwe simkaart te kunnen bestellen, maar dat hebben we nu allemaal voor jou geregeld! De simkaart komt nu dus echt jouw kant op en valt binnenkort op je deurmat. De kosten heb ik (ruim) voor je vergoed!

Heb je meer vragen, laat het me dan gerust weten en dan help ik je er weer graag verder mee. ☺
Bekijk origineel

20 reacties

Helemaal super! Hartstikke bedankt
Hoi David,

Top, bedankt! Ik laat je weten als ik nog iets nodig heb.

Gr. Caren
Never ending story. Op adres 1 is naar ik weet geen simkaart aangekomen, op adres 2 (het opgegeven adres) inmiddels wél, maar voor ogenschijnlijk een ander nummer dat het mijne. Mijn nummer (dat eindigt op -65) heb ik al een jaar of tien en wil ik dolgraag behouden. Kunnen we deze zaak alsjeblieft vandaag afhandelen zodat ik uiterlijk zaterdag weer bereikbaar kan zijn voor mijn omgeving? We zijn inmiddels twee (!) weken onderweg en als er vandaag niks gebeurt (lees: sim voor het juiste nummer op de bus gaat), is het weer wachten tot de post van dinsdag. Dat zou me na al mijn jaren bij T-Mobile vies tegenvallen.
Hallo, ook mijn aanvraag voor een nieuwe sim is mislukt, aldus een T-Mobile-mail, mogelijk omdat het opwaarderen van mijn beltegoed en de simkaartaanvraag te snel achter elkaar hebben plaatsgevonden? Er is in elk geval nog niets van mijn prepaidtegoed afgeschreven. Zou mijn simkaartaanvraag alsnog z.s.m. in gang kunnen worden gezet? Ik zit er nogal om te springen!
Hoi @Hagar

Dank je voor je reactie. Ik vraag me toch nog steeds af of de aanvraag goed is gegaan. Het is dinsdag en de sim-kaart is nog niet binnengekomen. Ook is er nog steeds geen geld van mijn prepaidtegoed afgeschreven. Zou je mijn aanvraag nog eens na kunnen kijken? Dank je!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @nicolebes

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je op 16-08-2019 22:18:22 een simkaart hebt besteld. Deze staat ook in ons systeem en dus zou je de simkaart maandag of dinsdag moeten ontvangen. Je ontvangt hem namelijk binnen 3 werkdagen. Je kan de simkaart straks via My T-Mobile activeren. Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb jou een privébericht gestuurd!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Libali,

Wij hebben het natuurlijk meteen voor je in orde gemaakt!

Er stond niet genoeg beltegoed op jouw tegoed om de nieuwe simkaart te kunnen bestellen, maar dat hebben we nu allemaal voor jou geregeld! De simkaart komt nu dus echt jouw kant op en valt binnenkort op je deurmat. De kosten heb ik (ruim) voor je vergoed!

Heb je meer vragen, laat het me dan gerust weten en dan help ik je er weer graag verder mee. ☺
Hallo,
Ik heb precies hetzelfde probleem en als het goed is heb ik genoeg beltegoed op mijn tegoed. Help mij aub!
Gr. Caren
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Caren,

Goed dat je het even laat weten, want je wilt natuurlijk wel zo snel mogelijk die nieuwe sim ontvangen!

Ik heb het even gekeken en zie inderdaad een mislukte aanvraag terug. Dit komt doordat de helft van jouw beltegoed promotioneel is en dit is niet te gebruiken voor de kosten van een nieuwe simkaart. Je komt dus net wat beltegoed tekort voor de nieuwe simkaart. Wanneer je het hebt opgewaardeerd, dan kun je een nieuwe simkaart bestellen en dan krijg je deze binnen 3 werkdagen in de bus! 🙂

Als je hier nog hulp bij nodig hebt, dan weet je ons nu te vinden!
Hallo David,

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb nu opgewaardeerd, maar ik kan nog steeds niks bestellen.
Ik wil niet weer 7 dagen wachten... kan je dat voor me regelen?
Alvast bedankt! ;)
Gr. Caren
Reputatie 7
Badge +20
Hey Caren,

Geen probleem! Ik heb de simkaart gelijk voor je besteld en deze heb je met drie werkdagen op de mat. 🙂 Er zit een brief bij hoe je deze kunt activeren, zodat je snel weer uit de voeten kunt!

Laat je het weten wanneer we nog iets voor je kunnen doen?
Hoi David,

Ik heb hetzelfde probleem en zit dus nu al bijna een week zonder nummer! Heel erg vervelend,want op mijn dashboard krijg ik te zien dat ik al een nieuwe simkaart heb aangevraagd maar de kosten die verbonden zijn aan de nieuwe simkaart aanvraag zijn nog steeds niet van mijn beltegoed af en ik heb dus ook nog steeds m'n nummer niet terug!

Zou je me ajb kunnen helpen?
Thanks!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sadiejg23,

Ik had zeker willen helpen, maar zie dat mijn collega's je in de T-Shop al verder hebben geholpen!

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, let us know!
Hoi @Hajar en @Jaimy

Inmiddels zijn we meer dan drie volle werkdagen verder en er is nog altijd geen simkaart binnengekomen. Is de kaart ook in tweede instantie naar het adres verstuurd dat ik bij mijn eerste aanvraag heb ingevuld? Dit is een ander adres dan bij jullie bekendstaat als mijn adres.
Hi,
Ik heb hetzelfde probleem waarbij ik gisteren mijn beltegoed heb opgeladen en een nieuwe simkaart heb besteld maar een mail kreeg waarin stond dat het mislukt was. Als ik het opnieuw wil bestellen staat er dat ik al een simkaart heb besteld maar er is ook nog niks van mijn beltegoed afgeschreven.
Zou iemand mij kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Benthe
Reputatie 7
Badge +19
Ah, dat wist ik uiteraard niet! Dan zullen de andere bewoners inderdaad een simkaartje hebben ontvangen. 😅 Kun je mij een privéberichtje sturen met het juiste adres?
Hoezo ‘uiteraard’? Als jullie de tijd van de bestelling tot op de minuut nauwkeurig kunnen zien, is dan niet de hele bestelling inclusief het aangegeven adres te zien? Ik vind er na anderhalve week in elk geval niets grappigs meer aan. Ik heb ook niet zo’n zin om adressen op een forum te delen. Zijn privéberichten goed afgeschermd? Of kan het ook per mail?
Het is me überhaupt een raadsel naar welk adres de simkaart dan wel is verstuurd. Als ik bij mijn T-Mobile mijn adres opzoek, staat er dat ik die kan registreren (en dan vijf euro beltegoed krijg). Oftewel: er is geen ander adres bij jullie bekend dan het adres dat ik bij de bestelling heb opgegeven. Kunnen jullie in een privébericht de straatnaam noemen waar de simkaart naartoe is verstuurd?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Nicole,

Ik heb zojuist meteen (kosteloos) een nieuwe simkaart voor je aangevraagd! Nu moet het dus écht goedkomen. Zo niet, laat het dan ook gerust even weten!

Reageer