Beantwoord

Simkaart bestellen werkt niet

• 8 februari 2016
  • 9 reacties
  • 124 Bekeken

Hallo T-Mobile, Ik heb een vraag over mijn simkaart. Vorige week heb ik een Iphone 5S overgenomen, maar nu is simkaart te groot hiervoor. In de T-Mobile winkel werd mij verteld dat het knippen van een simkaart wordt afgeraden en ik een nieuwe moest bestellen op jullie site. Dit heb ik al een aantal keer geprobeerd, maar krijg keer op keer de gehele dag al foutmeldingen. Wanneer is dit probleem opgelost? Ik wil het liefst zo snel mogelijk bereikbaar zijn op mijn nieuwe telefoon. Met vriendelijk groet, Rosa van Dijk
icon

Beste antwoord door David 9 februari 2016, 11:18

@Rosa & Simon

Er was inderdaad een storing, maar ik zie dat het bij jullie allebei ondertussen gelukt is om de simkaart te bestellen! :)

@Jipjip

Voor jou heb ik zojuist een nieuwe simkaart besteld!

Jullie hebben deze binnen 3 werkdagen in de bus en kunnen 'm dan thuis activeren!

Aangezien we al een algemeen topic over het aanvragen van een nieuwe simkaart sluit ik dit topic en verwijs ik jullie voor verdere vragen door naar dat topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Badge +7
Hi Rosa,

Als eerste welkom op het forum. Kun je aangeven welke foutmelding je krijgt?

groeten,
Robert
Ik heb hetzelfde probleem: ik wil een nieuwe simkaart bestellen, maar krijg ook een foutmelding.
Dit is de foutmelding: Op dit moment is het niet mogelijk om een simkaart te bestellen. Je krijgt dan een foutmelding te zien. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
"Dit is de foutmelding: Op dit moment is het niet mogelijk om een simkaart te bestellen. Je krijgt dan een foutmelding te zien. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak."
&
"Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw."
Deze vraag staat 'beantwoord', maar ik zie nog geen antwoord 😞
ik ook niet.
Ik heb net met de klantenservice gebeld, ze zeiden dat er storing was, maar telefonisch kun je nog wel je simkaart bestellen
Ik heb hetzelfde probleem:( Heb een nieuwe telefoon en simkaart is te klein maar kan geen nieuwe bestellen.
Reputatie 7
Badge +20
@Rosa & Simon

Er was inderdaad een storing, maar ik zie dat het bij jullie allebei ondertussen gelukt is om de simkaart te bestellen! :)

@Jipjip

Voor jou heb ik zojuist een nieuwe simkaart besteld!

Jullie hebben deze binnen 3 werkdagen in de bus en kunnen 'm dan thuis activeren!

Aangezien we al een algemeen topic over het aanvragen van een nieuwe simkaart sluit ik dit topic en verwijs ik jullie voor verdere vragen door naar dat topic.