Beantwoord

Simkaart bestelling annuleren

• 19 maart 2019
  • 4 reacties
  • 1405 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Geachte,

Ik heb een aantal dagen geleden mijn abonnement bij jullie verlengd, vandaag kreeg ik de telefoon binnen - zonder simkaart. Mijn oude telefoon ben ik kwijt geraakt, dus ik had direct een nieuwe besteld. Echter heb ik simpelweg geen zin om nog eens 3 dagen te wachten, dus loop ik zo wel naar de T-Mobile shop om een nieuwe simkaart te krijgen. Graag annuleer ik deze bestelling dus, echter kan ik hier niets over terugvinden. Alleen mensen die via dit forum de bestelling hebben geannuleerd, dus doe ik dat ook.

Overigens vind ik het jammer dat je geen vinkje kan zetten om bij je nieuwe telefoon een nieuwe simkaart te krijgen. Ik ging er hierdoor simpelweg vanuit dat deze bij de telefoon zou worden meegestuurd.

Groetjes
icon

Beste antwoord door fluxsystem 19 maart 2019, 14:39

Hoi @TJG

Als eenmaal de simkaart is besteld, is annuleren niet meer mogelijk.
De simkaart kan ook als niet verzonden worden beschouwd, de simkaart moet namelijk handmatig worden geactiveerd via my t-mobile.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi @TJG

De simkaart kan ook als niet verzonden worden beschouwd, de simkaart moet namelijk handmatig worden geactiveerd via my t-mobile.
Hoi @TJG

Ach, in meerdere topics hier op het forum is het zo dat T-Mobile deze wél heeft kunnen annuleren. Daarbij heb ik natuurlijk altijd recht op mijn 14 dagen bedenktijd ^_^. Linksom of rechtsom zal deze moeten worden geannuleerd, heb vanmiddag een simkaart opgehaald.
Reputatie 4
Badge +6
https://community.t-mobile.nl/simkaart-451/simkaart-aanvraag-annuleren-265881
Reputatie 7
Badge +20
Hi TJG,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! Ik zie dat je gister in de shop bent geweest en dat je nieuwe simkaart is geactiveerd. Werkt alles naar behoren? In dit geval heeft fluxsystem helemaal gelijk en kun je bestelde simkaarten niet annuleren. De 14 dagen bedenktijd geldt alleen voor toestellen en accessoires die je online of via de telefoon bestelt. Aangezien je alsnog langs de shop bent geweest, wil ik je graag tegemoet komen en dus heb ik de kosten voor de simkaart die je online hebt besteld vergoed. Je ontvangt de simkaart alsnog thuis en die kun je dan als reserve gebruiken.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe toestel en als je nog vragen hebt, let me know! 🙂

Reageer