Beantwoord

Simkaart bestelling annuleren

• 26 juni 2019
  • 1 reactie
  • 1009 Bekeken

Ik had gisteren mijn abonnement met 2 jaar verlengd inclusief toestel. Maar omdat ik al een erg oud toestel gebruikte met micro sim van T-mobile, had ik meteen bij jullie webshop een 3 in 1 simkaart mee besteld zodat ik bij ontvangst direct aan de slag kon. Echter hoorde ik kort daarna dat er een simkaart meegeleverd wordt met mijn bestelling. Daarom had ik direct binnen 15 minuten contact opgenomen met de klantenservice per telefoon, echter kon de mevrouw aan de lijn mijn bestelling niet meer annuleren en kon verder niets meer voor mij doen ☹. Nu heb ik vandaag mijn bestelling binnen, en er zit inderdaad een simkaart bij. Dus deze simkaart die ik besteld had voor 5 euro daar heb ik nu niets meer aan helaas. Als het goed is zou het kunnen dat ik deze internet aankoop retourneer. Hoe kan ik nu deze simkaart bij jullie brengen?
icon

Beste antwoord door David 1 juli 2019, 16:41

Hi @Problemen,

Tof dat je jouw abonnement hebt verlengd!

Een bestelde simkaart kan inderdaad niet meer geannuleerd of geretourneerd worden. Je kunt 'm natuurlijk wel veilig opbergen, zodat je altijd een back-up hebt liggen, voor het geval je ooit van telefoon moet ruilen of de andere simkaart beschadigd is. Zo zit je in ieder geval nooit zonder!

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, laat het gerust weten, dan helpen we je zo snel mogelijk verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Problemen,

Tof dat je jouw abonnement hebt verlengd!

Een bestelde simkaart kan inderdaad niet meer geannuleerd of geretourneerd worden. Je kunt 'm natuurlijk wel veilig opbergen, zodat je altijd een back-up hebt liggen, voor het geval je ooit van telefoon moet ruilen of de andere simkaart beschadigd is. Zo zit je in ieder geval nooit zonder!

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, laat het gerust weten, dan helpen we je zo snel mogelijk verder!

Reageer