Beantwoord

Simkaart bestelling of in de winkel

• 24 januari 2016
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Beste T-Mobile,

Mijn telefoon ging laatst kapot en toen heb ik mijn simkaart in een ander toestel gedaan. Nu ben ik die verloren. Ik vroeg mij af hoe lang het duurt (hoeveel dagen) als ik een simkaart bestel via de site? En hoe lang duurt het als ik er een in de winkel koop? Of moet ik dan ook een paar dagen wachten?

Groetjes!
icon

Beste antwoord door GertjanB96 24 januari 2016, 14:27

Hallo Robin,

Op deze pagina kun je meer informatie vinden over het bestellen van een nieuwe simkaart.

"
We raden je aan een simkaart via My T-Mobile te kopen. Je betaalt dan voor een enkele simkaart maar € 5,09. Je kunt natuurlijk ook terecht bij T-Mobile Klantenservice of in een T-Mobile Shop. Maar dan betaal je € 10,-."

Het goedkoopste is om dit te bestellen via My T-Mobile, de levertijd is (volgens mij) 3 werkdagen. Maar meestal is dit sneller. In de T-Mobile shop krijg je hem volgens mij direct mee, mits op voorraad.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Hallo Robin,

Op deze pagina kun je meer informatie vinden over het bestellen van een nieuwe simkaart.

"
We raden je aan een simkaart via My T-Mobile te kopen. Je betaalt dan voor een enkele simkaart maar € 5,09. Je kunt natuurlijk ook terecht bij T-Mobile Klantenservice of in een T-Mobile Shop. Maar dan betaal je € 10,-."

Het goedkoopste is om dit te bestellen via My T-Mobile, de levertijd is (volgens mij) 3 werkdagen. Maar meestal is dit sneller. In de T-Mobile shop krijg je hem volgens mij direct mee, mits op voorraad.

Reageer