Beantwoord

Simkaart bij verlenging

• 20 december 2016
  • 8 reacties
  • 150 Bekeken

Ik heb gisterenavond twee abonnementen verlengd (daarbij overgestapt van i150 naar Stel Samen & Stel Bij) met twee bijbehorende nieuwe toestellen; iPhone 7 en SE. Mijn huidige toestellen (iPhone 4) zijn nog voorzien van een grote simkaart. Krijg ik nu automatisch nano-simkaarten bij mijn bestelling meegeleverd of moet ik deze zelf aanvragen. Via de chat kreeg ik zojuist te horen dat ik dit zelf moet regelen, terwijl elder hier op het forum wordt gemeld dat deze altijd met een nieuwe toestel worden meegeleverd. Kan iemand mij vertellen hoe het nu echt zit?
icon

Beste antwoord door Thalina 20 december 2016, 14:47

Hoi Antonioni,

Wat leuk dat je twee abonnementen hebt verlengd! Met mooie toestellen ook zo te lezen 😃 Laat je weten hoe ze bevallen?

Ik zie dat Fluxsystem al het een en ander heeft uitgelegd. Als je verlengd met een toestel krijg je niet meer standaard een nieuwe simkaart erbij. Je krijgt alleen een nieuwe simkaart als wij zien dat je een nieuwe nodig hebt als je bij jouw huidige abonnement nog een ander toestel had waarin een ander formaat simkaart gaat. Maar gelukkig ben je inmiddels goed geholpen door mijn collega en zijn de simkaarten onderweg 🙂 Alvast veel plezier met je nieuwe toestel en natuurlijk alvast fijne feestdagen toegewenst!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@Antonioni

Hi, welkom op het T-Mobile forum.

Vaak is het handig om aan te geven, dat er een nieuwe simkaart nodig is, aangezien niet iedereen op de hoogte is van wat voor simkaart je hebt.
Bij nieuwe abonnementen krijg je altijd een 3 in 1 simkaart, of het bij verlengen is weet ik niet zo 1,2,3.

Wel is er de mogelijkheid om een nieuwe simkaart te bestellen, 3 in 1 voor 5,09.
Dit wordt verrekend op je volgende T-Mobile Factuur.

Hopelijk weet iemand van de Moderators wel een passende oplossing, zodat betalen niet hoeft.

We wachten de reactie wel af ;)

In ieder geval succes met je nieuwe telefoon 😉
Bedankt voor je antwoord. Ik kan inderdaad wel twee nieuwe simkaarten bestellen, maar als zometeen blijkt dat er ook twee nieuwe bij mijn bestelling zitten, is dat weggegooid geld. Ik hoop dat een van de moderators uitkomst kan geven.
Reputatie 4
Badge +6
Het beste is om af te wachten tot de bestelling binnen is 😉
Toevallig werd ik 5 minuten geleden gebeld door een medewerkster van T-Mobile en deze wist na navraag te melden dat de simkaarten er niet standaard bijzitten, maar dat dit nu alsnog zou gebeuren.
Ik zie het morgen wel 🙂
Reputatie 4
Badge +6
Mooi om te horen.

Veel plezier alvast met de nieuwe toestel
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Antonioni,

Wat leuk dat je twee abonnementen hebt verlengd! Met mooie toestellen ook zo te lezen 😃 Laat je weten hoe ze bevallen?

Ik zie dat Fluxsystem al het een en ander heeft uitgelegd. Als je verlengd met een toestel krijg je niet meer standaard een nieuwe simkaart erbij. Je krijgt alleen een nieuwe simkaart als wij zien dat je een nieuwe nodig hebt als je bij jouw huidige abonnement nog een ander toestel had waarin een ander formaat simkaart gaat. Maar gelukkig ben je inmiddels goed geholpen door mijn collega en zijn de simkaarten onderweg 🙂 Alvast veel plezier met je nieuwe toestel en natuurlijk alvast fijne feestdagen toegewenst!
Mijn vraag is inmiddels beantwoord. Bedankt voor alle reacties.
Reputatie 6
Badge +17
Fijn om te horen Antonioni! Als ik je nu of in de toekomst nog eens ergens bij kan helpen, dan weet je ons te vinden op het forum!

Reageer