Vraag

Simkaart blijft zoeken

Hallo,

Mijn Iphone 5S blijft zoeken waar normaal T-Mobile hoort te staan dit is al een paar dagen zo. Ik heb alles al georobeerd wat er op internet staat, maar helpt niks. Verder als ik mijn telefoon opnieuw heb opgestart komt het 'sim ontgrendelen' er ook niet te staan.
Kan iemand helpen?

Groeten Valentijn Spijk

12 reacties

Of het nou aan de simkaart ligt weet ik niet, ik heb dit ook al een paar keer gehad toen de simkaart in de iPhone van mij zat en ik heb niet in de simkaart geknipt. Misschien ligt het wel aan de service van T-mobile? Geen idee.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Valentijn,

Ik zie in ons systeem helaas niet terug dat je een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Ik zie wel dat je een simkaart hebt gedeblokkeerd. Klopt dit? Zou je mij anders het simkaartnummer van je nieuwe simkaart willen sturen in een privébericht? Dan check ik of de juiste simkaart nu actief is en anders kan ik hem ook direct voor je activeren! 🙂

Let me know!
Reputatie 6
Badge +17
Heb net mijn nieuwe simkaart geactiveert enzo maar hij blijft nog steeds zoeken
Zou je eens willen proberen om je simkaart in een ander toestel te stoppen, en testen als dat wel werkt.

Groet,
Heb net mijn nieuwe simkaart geactiveert enzo maar hij blijft nog steeds zoeken
Reputatie 7
Badge +20
Hi Valentijn Spijk,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt! Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie geen blokkade actief staan. Het probleem ligt waarschijnlijk bij de geknipte simkaart. Op deze pagina kun je meer informatie vinden over waarom het knippen van je simkaart niet wordt geadviseerd. Ik zie in het systeem dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt besteld. Je kan de simkaart binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Op deze pagina kan je de simkaart activeren.

Laat je mij weten of een nieuwe simkaart je probleem heeft verholpen? 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Ik heb een nieuwe besteld op de site van T-Mobile zou dat verder goed moeten zijn?
Als het aan de simkaart ligt, waarschijnlijk wel. Binnen een paar dagen ontvang je een nieuwe simkaart, vervolgens activeer je hem via My T-Mobile, en kun je hem in je iPhone stoppen.

Als het niet aan je simkaart ligt (dus een blokkade), gaat dat waarschijnlijk niet helpen.
Je kunt het beste even wachten tot een T-Mobile medewerker reageert, die kan in het systeem kijken wat het probleem is.

Groet,
Ik heb een nieuwe besteld op de site van T-Mobile zou dat verder goed moeten zijn?
Reputatie 6
Badge +17
Inderdaad de simkaart geknipt in december. Maar deed het toen gewoon en niks aan de hand.
Het kan zijn dat er dingen beschadigt zijn geraakt door het knippen. Dit hoef je niet meteen te merken, dit kan je later pas ook merken.
Het kan aan je simkaart liggen, maar het kan ook zijn dat je bijvoorbeeld, geblokkeerd bent door een betalingsachterstand. Dit kun je checken via My T-Mobile.

Groet,
Inderdaad de simkaart geknipt in december. Maar deed het toen gewoon en niks aan de hand.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Dat heb ik ook al geprobeerd maar heeft ook geen zin!
Groeten

In een ander toestel werkt de simkaart ook niet?
Heb je misschien de simkaart geknipt?
Hallo Dat heb ik ook al geprobeerd maar heeft ook geen zin!
Groeten
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Zou je misschien eens proberen om je simkaart in een ander toestel te stoppen?

Groet,

Reageer