Vraag

Simkaart blokkeren en nieuwe aanvragen,

• 11 september 2011
  • 2 reacties
  • 440 Bekeken

Mijn simkaart is gestolen, nu wil ik hem blokkeren en een nieuwe aanvragen.
Alleen loop ik tegen twee dingen op, want als ik een nieuwe aan wil vragen dan wordt er gezegd dat ik eerst mijn simkaart moet opwaarderen. Krijg ik dat geld wat op de gestolen simkaart opwaardeer dan op de vervangende simkaart?
Ook vroeg ik mij af of ik meteen mijn nummer behoud als ik een vervangende simkaart bestel.

MVG

2 reacties

Reputatie 1
geld krijg je dan niet terug. wat je wel kan doen als gewoon met een andere nummer bellen naar de klantenservice, zo hoef je niet op te waarderen. en als je een nieuwe aanvraagt geef aan dat je je nummer wilt behouden, dan moet je als het goed is een formulier invullen.

Groetjes
Reputatie 5
@ariejanus

Vanuit T-Mobile is het altijd mogelijk om de huidige simkaart te blokkeren en een nieuwe simkaart op te sturen. Het beltegoed op de simkaart die is gestolen zal niet op de nieuwe simkaart staan en kan ook niet worden overgezet naar de nieuwe simkaart. Wanneer je vanuit T-Mobile een nieuwe simkaart ontvangt behoud je het huidige telefoonnummer. Laat je me even via een privébericht weten of je een nieuwe simkaart wenst te ontvangen?

Reageer