Beantwoord

Simkaart deblokkeren

Omdat ik serieus dacht dat ik mijn toestel kwijt was, heb ik in de haast mijn pukcode geblokkeerd. Inmiddels heb ik via de belfunctie mijn toestel gevonden, maar nu kan ik alleen noodoproepen doen. Ik heb de code, maar weet niet hoe ik mijn puk moet deblokkeren. Help!
icon

Beste antwoord door Issam 7 mei 2016, 12:16

Hoi Vespa,

Welkom op het forum. Leuk om je hier te zien. Neem ook een kijkje in het voorstel topic. :)

Goed om te lezen dat je jouw toestel weer hebt gevonden! Is jouw toestel al BoefProof?

Ik zie dat je simkaart inmiddels is geactiveerd. Kan je overal weer gebruik van maken? Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Ik denk dat je bedoelt dat je de simkaart hebt geblokkeerd? Dan kan deze alleen weer geactiveerd worden door de klantenservice.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Vespa,

Welkom op het forum. Leuk om je hier te zien. Neem ook een kijkje in het voorstel topic. :)

Goed om te lezen dat je jouw toestel weer hebt gevonden! Is jouw toestel al BoefProof?

Ik zie dat je simkaart inmiddels is geactiveerd. Kan je overal weer gebruik van maken? Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. 😉

Reageer