Beantwoord

Simkaart deblokkeren niet mogelijk?

Ik heb al op andere forums gelezen dat je de simkaart kunt deblokkeren, maar als ik daar op klik zegt hij dat ik alleen maar een nieuwe simkaart kan kopen en dat ik mijn huidige simkaart niet kan blokkeren? Terwijl hij 3 dagen geleden is geblokkeerd?
icon

Beste antwoord door Bram 8 december 2012, 12:12

@aless

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb de simkaart voor je gedeblokkeerd. Mocht je verder nog vragen hebben laat dan gerust een bericht achter.

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 5
Hoi aless en welkom op het forum 🙂 .

Voor het deblokkeren kun je contact opnemen met de klantenservice want deze optie is er niet op My T-Mobile. Je kunt ook wachten tot een T-Mobile moderator je topic oppakt maar hou rekening met een verwerkingstijd.
Een ander mogelijkheid is het verzoek voor de deblokkade te doen via Twitter ( @tmobile_webcare) of Facebook.
Reputatie 4
@aless

Ik heb de simkaart voor je gedeblokkeerd. Mocht je verder nog vragen hebben laat dan gerust een bericht achter.

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/aless-269015/"

Ik zie het! Dankjewel!
ik wil graag me simkaart deblokkeren maar kan niet op de site vinden waar dat kan,kan iemand mij hierbij helpen?
Reputatie 6
Badge +16
@sboy

Ook jij welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb zojuist gekeken naar het nummer wat gekoppeld is aan je account. Inmiddels heb je al contact gehad met een van onze collega's en die heeft je blokkade verwijderd. Ik ben blij dat het daarmee opgelost is. Alleen wil ik je nog wel deze link meegeven voor in het vervolg. Dan kan je het de volgende keer zelf doen. 😃
goeie avond mijn sony xperia LT26i krijg ik de simkaart niet meer van onlockt hoe kan ik dit op lossen want weet pin niet meer en heb ook geen puk code meer Gr sjaak
Reputatie 5
@sjack Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Je kunt hier informatie terugvinden over het opvragen van de code. Mocht je er niet uitkomen laat het dan even weten. Ik help je graag verder. 🙂
Ik heb mijn tel gelukkig terug gevonden, maar ik kan het nummer niet deblokkeren?
Reputatie 5
@ziggyrj

Super om te horen dat je je telefoon hebt teruggevonden. Je kunt nu weer volledig gebruik maken van je simkaart. 🙂
Kan mijn sim gedeblokkeerd worden?
Reputatie 5
@Noorderlinge Welkom op het forum!

Ik zie dat mijn collega's aan de telefoon je simkaart heeft gedeblokkeerd. 🙂 Had je je telefoon teruggevonden?
Hallo,

Mijn simkaart is geblokkeert aangezien ik mijn telefoon kwijt was.
Nu heb ik hem weer gevonden dus hoe moet ik hem nu weer deblokkeren als dit mogelijk is?

Er is inmiddels al een nieuwe simkaart aangevraagd.

Groet,
Reputatie 5
@jwouterse Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik wil je adviseren om even te bellen via 06 2400 1200 zodra je de nieuwe simkaart hebt ontvangen. Deze kan dan geactiveerd worden. 🙂
Goedemorgen,

ook ik wil graag mijn huidige sim deblokkeren. Heb het gister vanuit China geblokkeerd omdat mijn telefoon kwijt was. Inmiddels weer gevonden 🙂. Op de site lukt het niet omdat ik een nieuwe sim heb aangevraagd en de melding krijg dat ik mijn oude simkaartnummer invul. Kunnen jullie mijn oude simkaart weer activeren?

Thanx!
Reputatie 5
@mirrie23 Welkom op het forum! Wat goed dat je je telefoon hebt gevonden! Zou je ter controle via een privébericht je adresgegevens kunnen sturen? Dan zal ik 'm vervolgens voor je deblokkeren. 🙂
Had per ongeluk mijn simkaart geblokkeerd ik heb geprobeerd hem te deblokkerrn maar dit lukt niet
Ik heb per ongeluk mijn simkaart geblokkeerd en het lukt me niet om het via mytmobile te deblokkeren . Heb het een paar keer geprobeerd maar blijft geblokkeerd gr d siekman
Reputatie 6
Badge +17
Hoi D Siekman,

Ai, balen dat het niet lukt! Ik wil je er trouwens eerst even op wijzen dat het niet toegestaan is om twee keer dezelfde vraag te stellen. Dit staat ook in de huisregels van het forum. Wil je daar voortaan op letten, dankje 🙂
Terug naar jouw vraag! Ik zie dat je gistermiddag meerdere keren jouw simkaart hebt gedeblokkeerd en hij zou ook gewoon weer actief moeten zijn. Heb je je toestel al eens uit- en aangezet? Werkt het dan wel? Kun je anders eens bij jouw Instellingen bij Mobiele netwerken handmatig kiezen voor T-Mobile? Mocht het nog niet werken hierna, laat het dan even weten. Dan gaan we kijken naar een andere oplossing! Ik hoor het graag van je.

Reageer