Beantwoord

Simkaart defect?

• 25 december 2018
  • 3 reacties
  • 976 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 0 reacties
24/12/18 heel de dag had ik gewoon nog verbinding met t-mobile. Rond een uur of 12/1 snachts moest ik mn telefoon opnieuw opstarten omdat de wifi traag was. Ik deed mn telefoon weer aan en kon niet meer verbinden met t-mobile hij blijft zoeken en zoeken. Van alles geprobeerd niks werkt. Ik klikte op voicemail en dan zegt ie dat de simkaart niet is geinstalleerd. Ik heb t er uit gehaald en opnieuw ingedaan maar werkt niet. Ik heb dringend hulp nodig want nu ben ik dus niet bereikbaar.

icon

Beste antwoord door Seccie 25 december 2018, 11:43

Hoi @Sanne99,

Welkom bij de T-Mobile community. Wat vervelend dat je geen verbinding meer krijgt met het T-Mobile netwerk met je eigen toestel. Als je simkaart wel in een ander toestel werkt, dan is de simkaart waarschijnlijk niet defect.

Wat voor iPhone toestel betreft het? Staat de meest recente iOS software geinstalleerd?
Ik hoor graag van je.

Voor nu wens ik je fijne Kerstdagen
Bekijk origineel

3 reacties

En ik heb al geprobeerd in een andere telefoon en daar doet ie t gewoon.
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @Sanne99,

Welkom bij de T-Mobile community. Wat vervelend dat je geen verbinding meer krijgt met het T-Mobile netwerk met je eigen toestel. Als je simkaart wel in een ander toestel werkt, dan is de simkaart waarschijnlijk niet defect.

Wat voor iPhone toestel betreft het? Staat de meest recente iOS software geinstalleerd?
Ik hoor graag van je.

Voor nu wens ik je fijne Kerstdagen
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Sanne,

En als je een andermans simkaart in jouw telefoon doet? Als dat ook niet werkt is je telefoon defect. Jouw simkaart is blijkbaar in orde, goed dat je dat zelf al getest hebt.

Groet, Folkert

Reageer