Vraag

simkaart doet het niet

  • 13 augustus 2011
  • 6 reacties
  • 303 Bekeken

hallo,



ik ben mijn telefoon kwijt en nu heb ik hem laten blokkeren.

ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd, maar die doet het nu niet.

6 reacties

Ik heb het zelfde probleem, ik had de klantenservice gebeld. en die zeiden dat ik mijn mobiel om het half uur aan en uit moest doen?( hij doet het nog steeds niet.) toen gaven ze het advies om maandag telefonisch weer een nieuwe simkaart aan te vragen...
Misschien werkt het wel bij jou?
Reputatie 3
Hallo Syl
Heb je de nieuwe simkaart ook al laten activeren ?? .Nu is inderdaad klantenservice niet bereikbaar maar via My t mobile kun je ook een simkaart activeren .Ik hoop dat het je helpt

Vriendelijke Groet Queen
waardeloos heb gister om 3 uur mijn sim geactiveerd en doet het nog steeds niet had gister ook al gebelt.

nu zondag kun je niet eens bellen waarom mijn simkaart nog steeds niks doet ken hier best link om worden
Ik had hem gisteren rond 12 uur geactiveerd en hij doet het ook nog steeds niet.
Misschien is het wel een fout van tmobile?
hallo,



mijn simkaart doet het nu wel.

nadat je je simkaart heb geactiveerd moet je je mobiel een hele dag uit zetten.

als je dat hebt gedaan moet je hem weer aan zetten en dan moet hij het doen.

zo heb ik het ook gedaan.

met vriendelijke groet

sylvana wiese
Mijn simkaart doet het ook opeens weer!

Heel apart allemaal. Maar hij doet het gelukkig weer

Reageer