Beantwoord

Simkaart (duo sim) werkt niet na sim activeren


Hi,
Mijn nieuwe simkaart heb ik via tmobile.nl/sim geactiveerd, en volgens de website ging alles goed. Ik heb de simkaart in mijn iPhone gedaan, maar hij geeft aan: Geen simkaart. (ook niet na meerder keren opnieuw opstarten)
Mijn oude simkaart werkt niet meer met het netwerk van tmobile, maar mijn iPhone ziet mijn oude simkaart wel.

Wat te doen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Rowena (zusmedia)
icon

Beste antwoord door Zusmedia 17 april 2019, 17:40

Opgelost, het is inderdaad de simkaart die stuk is!
Dank voor je reactie lig Seccie
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi @Zusmedia,

Goed om te lezen dat het gelukt is om je nieuwe simkaart te activeren.
Vervelend om te lezen dat je toestel de simkaart niet kan lezen.
Zou je tijdelijk je nieuwe simkaart eens in een ander toestel kunnen stoppen?
Ik ben benieuwd of je bij gebruik van je sim in een ander toestel dezelfde melding krijgt.
We horen graag van je.
Helaas heb ik geen andere telefoon, maar wel een goede tip! Ik ben ook benieuwd of het nou aan de sim ligt, of aan de activatie wat niet goed is gegaan
Opgelost, het is inderdaad de simkaart die stuk is!
Dank voor je reactie lig Seccie
Reputatie 5
Badge +6
Graag gedaan @Zusmedia
Ik had al zo'n vermoeden dat er iets mis was met je nieuwe simkaart en nu weten we het zeker.

Ik wens je nog een prettige avond!

Reageer