Beantwoord

Simkaart geblokkeerd, pukcode opvragen

  • 1 januari 2017
  • 2 reacties
  • 3580 Bekeken

Goedenavond,

Mijn simkaart is geblokkeerd.
Ik kan de PUK code niet meer vinden.

Groeten van B.Ba
icon

Beste antwoord door Thalina 2 januari 2017, 14:57

Hoi B.Ba,

Ai, dat is inderdaad niet fijn! Ik zie dat Jan al de tip over My T-Mobile heeft gegeven, had je daar nog jouw pukcode opgevraagd? Ik heb je voor alle zekerheid jouw pukcode gestuurd via de mail. Je kunt jouw pukcode op de volgende manier invullen: **05*pukcode*nieuwe pincode*herhaal nieuwe pincode#beltoets

Laat je weten of het daarmee is gelukt? Mocht je er niet uitkomen, trek dan even aan de bel! Dan help ik je graag verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Die kan je ook aanvragen op My-Tmobile
Reputatie 6
Badge +17
Hoi B.Ba,

Ai, dat is inderdaad niet fijn! Ik zie dat Jan al de tip over My T-Mobile heeft gegeven, had je daar nog jouw pukcode opgevraagd? Ik heb je voor alle zekerheid jouw pukcode gestuurd via de mail. Je kunt jouw pukcode op de volgende manier invullen: **05*pukcode*nieuwe pincode*herhaal nieuwe pincode#beltoets

Laat je weten of het daarmee is gelukt? Mocht je er niet uitkomen, trek dan even aan de bel! Dan help ik je graag verder!

Reageer