Beantwoord

Simkaart geweigerd, nieuwe simkaart nodig?

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hoi!

Ik ben nieuw hier, maar ik heb een vraag over mijn simkaart. Sinds een paar dagen zegt mijn toestel dat mijn simkaart geweigerd is. Ik heb de simkaart geprobeerd in 2 andere toestellen (andere nokia en samsung note 2), maar deze toestellen herkennen de simkaart niet eens (melding: plaats simkaart/geen simkaart).

Ik heb ook ingelogd op mijn t-mobile en de simkaart is niet geblokkeerd.

Ik heb in februari 2017 net een nieuwe simkaart gekocht, zo'n 3in1. Daarvoor had ik nog een hele oude. Ik gebruikte een nokia, maar wilde graag overstappen op een smartphone. Daarvoor had ik een andere simkaart nodig. Ik heb toen een nieuwe simkaart besteld, maar helaas werkte de smartphone niet goed. Nu gebruik ik dus weer mijn nokia. Ik heb nog nooit problemen gehad met de telefoon of de simkaart.

Is er iemand die mij kan helpen? Moet ik nu alweer een nieuwe simkaart kopen? Of is er iets anders aan de hand?
icon

Beste antwoord door Issam 11 januari 2018, 12:29

Hey Mika,

Leuk om je hier te zien. Welkom bij de community. 🙂

Erg vervelend. Goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgeprobeerd. Zo kunnen we sneller naar een oplossing werken.

Omdat je aangeeft dat jouw simkaart in geen één van de andere toestellen werkt heb ik sterk het vermoeden dat het probleem gewoon in de simkaart ligt. Ik heb je daarom gelijk kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze krijg je binnen 3 werkdagen binnen en kan je na ontvangst zelf activeren via My T-Mobile.

Laat je ons na het activeren weten of je wel gebruik kan maken van ons netwerk? We zijn erg benieuwd naar je reactie Mika!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Mika,

Leuk om je hier te zien. Welkom bij de community. 🙂

Erg vervelend. Goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgeprobeerd. Zo kunnen we sneller naar een oplossing werken.

Omdat je aangeeft dat jouw simkaart in geen één van de andere toestellen werkt heb ik sterk het vermoeden dat het probleem gewoon in de simkaart ligt. Ik heb je daarom gelijk kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze krijg je binnen 3 werkdagen binnen en kan je na ontvangst zelf activeren via My T-Mobile.

Laat je ons na het activeren weten of je wel gebruik kan maken van ons netwerk? We zijn erg benieuwd naar je reactie Mika!
Heel erg bedankt. Ik wacht de simkaart eventjes af en zal laten weten of deze wel goed werkt. Ik hoop het wel in ieder geval, want zonder telefoonnummer leven is nog best een uitdaging!
Reputatie 5
Badge +15
Oef, dat lijkt mij inderdaad ook! Laat het maar weten zodra je hem binnen hebt. Enne, "sterkte" voor de komende dagen! 🙂
Wowww de simkaart is al binnen! Geweldige service. En hij werkt ook nog!! Heel erg bedankt!
Reputatie 6
Badge +16
Graag gedaan hoor Mika! Ik ben blij dat het gelukt is op deze manier. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag. 😃

Reageer