Beantwoord

Simkaart in de winkel en formaat

• 30 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Ik moet tijdelijk een ander toestel gebruiken omdat myn telefoon voor reparatie weg moet. Alleen ik gebruik nu samsung s6 en straks note 2. Kan ik als ik mijn telefoon in de winkel wegbreng voor reparatie ook gelijk andere simkaart voor de note 2 krygen? En zo 1 dat ik daarna die sim weer kan gebruiken in myn s6? Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door David 31 oktober 2016, 15:30

Hi cLaudoL,

Dat is zeker mogelijk! :)

Je krijgt een 3-in-1-simkaart, dit houdt dus in dat je alledrie de formaten in één simkaart hebt. In de Note 2 gaat een micro-simkaart, dit is een stapje groter dan de nano-simkaart die in de S6 gaat. Zodra je jouw toestel dus terug hebt van het reparatiecentrum kun je de simkaart weer een maatje kleiner maken, zodat deze weer past.

Je kunt deze simkaart direct in de winkel meenemen of bestellen via My T-Mobile. Binnen 3 werkdagen heb je deze dan binnen en kun je zelf activeren.

Mochten wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi cLaudoL,

Dat is zeker mogelijk! :)

Je krijgt een 3-in-1-simkaart, dit houdt dus in dat je alledrie de formaten in één simkaart hebt. In de Note 2 gaat een micro-simkaart, dit is een stapje groter dan de nano-simkaart die in de S6 gaat. Zodra je jouw toestel dus terug hebt van het reparatiecentrum kun je de simkaart weer een maatje kleiner maken, zodat deze weer past.

Je kunt deze simkaart direct in de winkel meenemen of bestellen via My T-Mobile. Binnen 3 werkdagen heb je deze dan binnen en kun je zelf activeren.

Mochten wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten! 🙂

Reageer