Beantwoord

Simkaart is ongeldig

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo, hier is een grote fout gemaakt, door het vele veranderen is mijn simkaart ongeldig geraakt.
ik ben in de winkel geweest maar ik moest het maar doen.
zodoende doe ik het zo.
Ik hoop dat u mij zo kunt helpen en als er iets veranderd dat ik dan toch mijn nummer kunt behouden.
probeer u mij a.u.b. te helpen.
bijj deze alvast vriendelijk bedankt.

L.Fonhof
Ridderkerk
icon

Beste antwoord door David 6 mei 2019, 14:40

Hoi @lfonhof,

Grote fouten zijn nooit goed natuurlijk, hopelijk kunnen we dit rechtzetten!

Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is. In ons systeem zie ik terug dat je eergisteren in de T-Shop in Ridderkerk bent geweest en vandaag heb je de pin- en pukcode via My T-Mobile opgevraagd. De simkaart met het nummer dat eindigt op -687 is bij ons actief en die is gewoon gekoppeld aan jouw telefoonnummer. Deze simkaart is niet geblokkeerd of ongeldig aan onze kant. Gebruik je deze simkaart wel in jouw telefoon? Zou je anders kunnen aangeven wat op dit moment het probleem precies is, dan helpen we je er graag verder bij!

PS: Ik heb jouw bericht even naar een eigen topic verplaatst, omdat het niet hetzelfde onderwerp heeft als het topic waar je jouw bericht had geplaatst.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @lfonhof,

Grote fouten zijn nooit goed natuurlijk, hopelijk kunnen we dit rechtzetten!

Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is. In ons systeem zie ik terug dat je eergisteren in de T-Shop in Ridderkerk bent geweest en vandaag heb je de pin- en pukcode via My T-Mobile opgevraagd. De simkaart met het nummer dat eindigt op -687 is bij ons actief en die is gewoon gekoppeld aan jouw telefoonnummer. Deze simkaart is niet geblokkeerd of ongeldig aan onze kant. Gebruik je deze simkaart wel in jouw telefoon? Zou je anders kunnen aangeven wat op dit moment het probleem precies is, dan helpen we je er graag verder bij!

PS: Ik heb jouw bericht even naar een eigen topic verplaatst, omdat het niet hetzelfde onderwerp heeft als het topic waar je jouw bericht had geplaatst.
Hallo, mijn telefoon geeft aan als nummer en dat heb ik al jaren [nr verwijderd door moderator] en u geeft aan als de laatste 3 cijfers 687 en dat is niet goed.
mijn telefoon geeft aan ONGELDIG SIMKAART voor mij onbegrijpelijk want dit nummer heb ik al jaren.

ik hoop dat u mij kunt helpen.

vr.gr.
L.Fonhof
Reputatie 7
Badge +19
Hoi L. Fonhof,

Ik heb nog eens meegekeken en zie nu dat het nummer -474 sinds gister actief is. Ik vermoed dat er nog sprake was van een portering waardoor wij het nummer eerst nog niet zagen?

Klopt het dat nu alles weer helemaal werkt zoals het hoort? Zo niet, dan hoor ik het ook graag van je!

Reageer