Beantwoord

Simkaart is te groot voor nieuw toestel

• 10 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 1269 Bekeken

Mijn huidige simkaart is te groot voor mijn nieuwe toestel Huawei P10. Wat kan ik het beste doen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 11 oktober 2017, 09:16

Hoi Moniquecl,

Wat leuk dat je een nieuw toestel hebt! Ben je tevreden met jouw Huawei P10?

Wat betreft het knippen: ik zou je niet aanraden de simkaart te (laten) knippen. Daar zijn verschillende redenen voor. Je kunt bijvoorbeeld minder goed netwerk ervaren of de simkaart-ingang beschadigen.

Je kunt uiteraard wel heel makkelijk een nieuwe simkaart bestellen. Ik raad je aan dit te doen via My T-Mobile. Je betaalt dan maar €5,09 en je ontvangt de simkaart binnen 3 werkdagen. Je kunt het ook regelen via een T-Mobile Shop, maar dan betaal je €10,-.

Hopelijk weet je zo voldoende. 😃 Mocht je hier meer vragen over hebben, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi, kan je hem niet uitdrukken?
Als de simkaart niet past, is het soms mogelijk om de simkaart ''uit te drukken''. Dit is vaak het geval als je een 'gewone' simkaart hebt. Er zit dan een klein randje in de simkaart, met de omtrek van de micro simkaart.
Anders even indien mogelijk naar de T-mobile winkel gaan daar kunnen ze hem kleiner maken
Hoi CrisTien, bedankt voor je reactie. Kan de simkaart niet uitdrukken. Maar dat was inderdaad mijn vraag. Of ik het kleiner kan laten maken in de T-mobile shop of beter is een nieuwe 3-in-1 kaart te bestellen.
Reputatie 2
Badge
Dan heb je denk ik nog wel een oude simkaart. Bij die was het niet mogelijk om het uit te drukken dacht ik.
Ik denk dat T-Mobile voor jou wel een nieuwe simkaart kan regelen hoor, zonder dat jij in de buidel moet tasten daarvoor. Heb je verlengd trouwens met de Hauwei P10? Dan doen ze het zeker wel voor je. Kleine moeite
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Moniquecl,

Wat leuk dat je een nieuw toestel hebt! Ben je tevreden met jouw Huawei P10?

Wat betreft het knippen: ik zou je niet aanraden de simkaart te (laten) knippen. Daar zijn verschillende redenen voor. Je kunt bijvoorbeeld minder goed netwerk ervaren of de simkaart-ingang beschadigen.

Je kunt uiteraard wel heel makkelijk een nieuwe simkaart bestellen. Ik raad je aan dit te doen via My T-Mobile. Je betaalt dan maar €5,09 en je ontvangt de simkaart binnen 3 werkdagen. Je kunt het ook regelen via een T-Mobile Shop, maar dan betaal je €10,-.

Hopelijk weet je zo voldoende. 😃 Mocht je hier meer vragen over hebben, dan hoor ik het graag!

Reageer