Beantwoord

Simkaart kan geen netwerk verbinding maken

• 25 september 2018
  • 1 reactie
  • 1017 Bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart besteld bij mijn abonnement omdat mijn vorige telefoon kwijt is geraakt. Alleen nu kan de nieuwe simkaart geen verbinding maken met het netwerk. Als ik kijk op T-mobile zie ik dat de kaart wel geactiveerd is, iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt!
Marc
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 september 2018, 10:38

Hoi Marc,

Ah wat ontzettend balen dat je vorige telefoon weg is, zeg!

Nu moet het met de nieuwe natuurlijk wel allemaal goed werken. Ik zie dat je om 19:31 uur gisteravond een sms hebt gekregen dat jouw nieuwe simkaart is geactiveerd. Dat is dus na dit berichtje op de Community geweest. Kan ik aannemen dat het toch uiteindelijk is gelukt? 😃 En zo niet, laat het dan ook gerust weten, want dan help ik je er uiteraard verder mee.

Voor nu een fijne dag nog vandaag Marc! Ik hoor van je of alles goed is gekomen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Marc,

Ah wat ontzettend balen dat je vorige telefoon weg is, zeg!

Nu moet het met de nieuwe natuurlijk wel allemaal goed werken. Ik zie dat je om 19:31 uur gisteravond een sms hebt gekregen dat jouw nieuwe simkaart is geactiveerd. Dat is dus na dit berichtje op de Community geweest. Kan ik aannemen dat het toch uiteindelijk is gelukt? 😃 En zo niet, laat het dan ook gerust weten, want dan help ik je er uiteraard verder mee.

Voor nu een fijne dag nog vandaag Marc! Ik hoor van je of alles goed is gekomen!

Reageer