Beantwoord

Simkaart koppelen

• 1 juni 2016
  • 5 reacties
  • 326 Bekeken

Hoi, kan je mijn simkaart handmatig koppelen. Ik heb alles adviseerde in de forum geprobeerd maar het lukt nog niet.
Hoe stuur ik een privé bericht met mijn 097 nummer?
Bedankt
Daussie
icon

Beste antwoord door David 2 juni 2016, 16:09

Hey Daussie,

Dat kunnen wij zeker! 🙂 Je had de simkaart voor je 097-abonnement dus wel al geactiveerd of ook niet?

Als het niet lukt, kun je mij via mijn profiel een privébericht sturen. Klik dan op mijn profiel naast dit bericht, dan zie je vanzelf de button om een privébericht te sturen. Stuur daarin je 097-nummer en simkaartnummer van de kaart die je wilt activeren en ter controle naam, adres en geboortedatum.

Ik hoor graag of het gelukt is! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Daussie,

Dat kunnen wij zeker! 🙂 Je had de simkaart voor je 097-abonnement dus wel al geactiveerd of ook niet?

Als het niet lukt, kun je mij via mijn profiel een privébericht sturen. Klik dan op mijn profiel naast dit bericht, dan zie je vanzelf de button om een privébericht te sturen. Stuur daarin je 097-nummer en simkaartnummer van de kaart die je wilt activeren en ter controle naam, adres en geboortedatum.

Ik hoor graag of het gelukt is! 🙂
Hi David, the activation via website doesn't work and my new sim still doesn't work. Can you please help
Reputatie 7
Badge +20
Hi Daussie,

A switch from Dutch to English? ;)

I've just answered your private message, you've sent some wrong info, so I'm not able to help you at this point. Hopefully you're able to respond soon!
Hallo,

Ook mij lukt het niet om de simkaart te koppelen, wanneer ik naar safari ga en een site intoets, gebeurt er tot op heden helaas niks. Ik stuur graag mijn 097-numer in een privebericht, dan moet het blijkbaar wel goedkomen.
Alvast bedankt!

Mvg,
Roy
Reputatie 7
Badge +15
Hi Roy,

Onhandig! Ik help je graag verder natuurlijk. 🙂

Wil je het 097-nummer en het 06-nummer waaraan hij gekoppeld moet worden naar mij sturen in en privébericht? Dan koppel ik hem zo snel mogelijk voor je!

Reageer