Beantwoord

Simkaart koppelen lukt niet (Mb-verdeler)

• 11 maart 2016
  • 88 reacties
  • 4936 Bekeken

Toon eerste reactie

88 reacties

Hi Mieke,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb de MB-Verdeler zojuist voor je geactiveerd. 🙂

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Veel plezier er mee en een fijn weekend!

Het is gelukt! (Ik moest wel mijn Ipad een keer opnieuw opstarten). Hoe moet ik jouw antwoord als beste antwoord aanmerken?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mieke,

Super! 😃

In dit topic is er al een antwoord als 'beste antwoord' aangeklikt, omdat het al een langer lopend topic is kun jij dat niet meer doen. Wel kun je mij natuurlijk een 'like' geven door op het hartje onder mijn bericht te klikken 😉.
Ik ervaar dezelfde problemen. Krijg de 097 simkaarten niet geactiveerd omdat ze volgens de portal niet gekoppeld zijn aan mijn account. Kan iemand mij hiermee helpen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Leguan,

Dat klinkt vreemd zeg! Ik kijk het graag even voor je na. Wil je de 097-nummers en het 06-nummer waar de MB-Verdelers aan gekoppeld moeten worden even naar mij sturen in een privébericht? 🙂
Ik heb je een privebericht gestuurd
Reputatie 7
Badge +15
Hey Leguan,

Ik heb de MB-Verdeler voor je geactiveerd! 🙂
Geweldig! Hij werkt 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Leguan,

Thanks voor de terukoppeling en veel plezier met je MB-Verdeler!
Hi Amy,

Wifi staat uit en ik heb zeker lang genoeg gewacht ...
Reputatie 6
Badge +17
Hoi sjhoekstra,

Mijn collega Amy heeft in dit topic gereageerd op jouw vraag. Ik wil je vragen om niet in meerdere topics jouw vraag te plaatsen, op die manier houden we het overzichtelijk.
Ook bij mij werkt het helaas niet; ik krijg de sim (MB-verdeler) in m'n iPad niet geactiveerd op de manier zoals beschreven in de begeleidende brief. Als ik inlog met m'n gegevens krijg ik een foutmelding op de site. Zouden jullie ook mijn sim handmatig willen activeren? Alvast dank.
Beleefd verzoek ik jullie om mij eveneens te helpen om de MB verdeler te koppelen .ik ben al 4 dagenda bezig en het lukt nog steeds niet ondanks de telefonische advies van T mobiele om een 48 uur te wachten. Krijg iedere keer melding dat wegens technische problemen onverwacht wordt afgesloten. Please help my.
Reputatie 6
Badge +17
@Dakramer,

Balen dat het niet lukt om de MB-verdeler te koppelen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat zij de simkaart handmatig heeft geactiveerd. Klopt het dat alles zo werkt? Hoe bevalt je MB-verdeler tot nu toe?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

@piesav,

Ik zie dat mijn collega Issam je inmiddels heeft geholpen in jouw andere topic. Fijn om te lezen dat het nu allemaal werkt. Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Helaas bij mij ook het zelfde probleem.. Simkaart geeft geen bereik en blijft op geen service staan. Netwerkinstellingen gereset en ook geprobeerd op een andere telefoon helaas zonder succes..
Reputatie 7
Badge +20
Hey HB Visser,

Zou je mij in een privébericht het 097-nummer kunnen sturen en het 06-nummer waar deze aan gekoppeld moet worden? Als je nog een naam aan de Verdeler wilt geven, laat dat dan ook even weten, anders wordt het 'Mb-verdeler'.

Ik zie je bericht graag verschijnen!
Ik heb vandaag een mifi gehaald in de T-mobile shop en een mb verdeler kaart. Nu lukt de activatie niet. Weet iemand hoe ik hem wel aan de praat krijgt???
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pedroso,

Welkom op het forum!

Jammer om te horen dat het niet lukt om de MB-verdeler te activeren! Ik heb jouw vraag even naar het lopende topic hierover verplaatst. Kun je eens kijken naar de tips in dit topic, lukt het activeren dan wel? Mocht het nog niet lukken, stuur mij dan even het 097-nummer via een privébericht. Dan ga ik de MB-verdeler handmatig voor je activeren.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hey HB Visser,

Zou je mij in een privébericht het 097-nummer kunnen sturen en het 06-nummer waar deze aan gekoppeld moet worden? Als je nog een naam aan de Verdeler wilt geven, laat dat dan ook even weten, anders wordt het 'Mb-verdeler'.

Ik zie je bericht graag verschijnen!

Gedaan!
bij mij werkt die mb verdeler ook jiet. krijg telkens technische fout. wat nu
Reputatie 7
Badge +15
Hey Goedemorgen Achi,

Lastig dat je ook die fout te zien krijgt! Wil je mij in een privébericht het 097-nummer van de MB-Verdeler en het bijbehorende 06-nummer sturen? Dan ga ik er mee aan de slag voor je. 🙂
Reputatie 2
Bij mij werkt het ook niet! Kan iemand mij ook helpen. Ik heb alle stappen doorlopen en op de chat lukte het ook niet.
Reputatie 2
Ik krijg eveneens steeds een technische fout te zien, nadat er een bevestigings SMS verstuurd is op mijn telefoon. Ik zou graag door een medewerker van dit forum geholpen willen worden.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Applehead,

Ook hier help ik je natuurlijk graag mee! 😉

Wil je mij een privébericht sturen met het 097-nummer van je MB-Verdeler en het 06-nummer waar hij aan gekoppeld moet worden?
Reputatie 2
Hey Amy, het is al gelukt! Heb gisteren contact gehad via de chat. Jouw collega Sue heeft het goed afgehandeld.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Applehead,

Wat fijn dat het nu wel is gelukt met behulp van mijn collega Sue. Mocht je in de toekomst weer vran hebben dan kun je ze altijd stellen op ons forum. 🙂

Reageer