Beantwoord

Simkaart koppelen lukt niet (Mb-verdeler)

• 11 maart 2016
  • 88 reacties
  • 4936 Bekeken

Toon eerste reactie

88 reacties

Reputatie 2
Doen we! Bedankt!
ook bij mij lukt het niet om mb verdeler te activeren. Ook hier een technische fout
ook bij mij lukt het niet om mb verdeler te activeren. Ook hier een technische fout
Is al geregeld via de chat.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi mvdv74,

Ah super. Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost. Sorry voor onze late reactie!

Als je in de toekomst weer vragen of verzoeken hebt dan staan we voor je klaar. 😉
ook bij mij lukt het niet (steeds een technische fout).
Is het uberhaupt wel mogelijk om dit zelf te doen of kunnen jullie beter de brief aanpassen en een manier beschikbaar te stellen die wel werkt? ook al is dat contact opnemen met een medewerker?
Dit kost iedere gebruiker schijnbaar uren proberen :(
Dus kunnen jullie voor mij ook de Mb verdeler handmatig koppelen?
Mij lukt ook niet om MB verdeler te activeren-krijg steeds melding: technische fout
Reputatie 6
Badge +17
Hoi N33 en Fri,

Balen dat ook jullie hier last van hebben!

Het is zeker ook mogelijk om dit zelf te doen via My T-Mobile. Echter merken we dat het proces bij een aantal klanten niet helemaal goed werkt. Onze collega's die hiervoor verantwoordelijk zijn, zijn op de hoogte en gaan voor een oplossing zorgen. Tot die tijd helpen we jullie natuurlijk met het activeren van de simkaarten.

Jullie kunnen mij in een privébericht je 06-nummer sturen en het 097-nummer van de simkaart(en) die gekoppeld moet worden. Dan ga ik hier gelijk mee aan de slag.
Hoi Issam, Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb vanmorgen de MB verdeler geactiveerd via de klantenservice.
Groeten en succes
Goedemiddag

Het wil mij maar niet lukken om mijn mb verdeler te koppelen terwijl ik toch alle handelingen zoals hier op het forum beschreven staan heb uit gevoerd.
Kunnen jullie mij helpen.

Grt johan
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Fri,

Ah dat is goed om te lezen. Ik ben blij dat het weer werkt! Bedankt voor je terugkoppeling. 😉

Je weet ons te vinden als je verder nog vragen of verzoeken hebt.

Hallo Johan,

Van harte welkom bij de community!

Voor jou geldt hetzelfde, we helpen je hier graag bij. Stuur mij in een privébericht je 06-nummer en het 097-nummer van de simkaart die je wilt koppelen. Dan maak ik dit voor je in orde. :)

Alvast bedankt voor je berichtje.
Hallo,

Ik heb ook de mb verdeler gekocht maar het activeren lukt niet en als ik safari open dan gaat de browser ook niet naar de inlog pagina, ik heb ook de wifi instellingen gereset maar niks werkt dus kan iemand mij helpen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi MbsGebruiker,

De problemen blijven helaas nog even voortduren, maar gelukkig kunnen wij de verdeler voor je activeren. :)

Zou je mij in een privébericht het 097-nummer kunnen sturen van de simkaart die je wilt koppelen en eventueel een naam om aan de MB-verdeler te geven? Dan activeer ik deze voor je.

Als je nog verdere vragen hebt, dan hoor ik het graag van je!
Net een nieuw t-mobile abonnement aangeschaft, met 2 MB-verdelers. Installatie bleef hangen bij het wachten op het laden van de registratie pagina zoals anderen hier ook beschrijven. Kunnen jullie de simkaarten voor mij koppelen? Ik heb geen tijd om uren te gaan proberen en val om van verbazing dat dit probleem al een half jaar lijkt te duren aan alle berichten te lezen...alvast bedankt voor jullie hulp!

Ik hoor graag wie ik een privebericht kan sturen met mijn 097 nummers.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Sroovaart,

Ik help je graag verder, je mag mij een privébericht sturen dan koppel ik de MB-Verdelers voor je! 🙂
Dank je Amy, het werkt! ik krijg nu zonder problemen verbinding met internet.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Sroovaart,

Super! Veel plezier er mee! 😉
Ook ik krijg mijn kaarten niet geactiveerd in mijn laptop,

Pagina kan niet worden weergegeven,
En de broadbandmanager blijft aangeven: Geen netwerkservice beschikbaar...
Reputatie 6
Badge +17
Hoi DjGabriel,

Balen dat het bij jou niet lukt om ze te activeren! Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en dat zij jouw MB-verdelers heeft geactiveerd. Werkt alles zo naar behoren? Veel plezier ermee! 🙂
Hoi DjGabriel,

Balen dat het bij jou niet lukt om ze te activeren! Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en dat zij jouw MB-verdelers heeft geactiveerd. Werkt alles zo naar behoren? Veel plezier ermee! :)

Ze werken uitstekend:D Dat gaat wel lukken
Reputatie 6
Badge +17
Goed om te horen DjGabriel! 🙂 Fijne week verder!
Hoi!

Zelfde probleem hier. Pagina opent niet in safari op iPad.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MHE_,

Ai, jammer om te horen! Kun je mij via een privébericht het 097-nummer sturen en de naam die je aan jouw MB-verdeler wilt geven? Dan ga ik 'm handmatig voor je activeren 🙂
Hallo,

Ook mij lukt het niet om de simkaart te koppelen, wanneer ik naar safari ga en een site intoets, gebeurt er tot op heden helaas niks. Ik stuur graag mijn 097-numer in een privebericht, dan moet het blijkbaar wel goedkomen.
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
Hi Roy,

Ik heb net in dit topic op je gereageerd. 🙂

Zou je er in het vervolg op willen letten dat het volgens de huisregels niet toegestaan is om berichten dubbel te posten? Alvast bedankt!
Goede avond,
Ik probeer vandaag al uren om mijn 2 simkaarten met mb verdeler te activeren zoals de vorige reacties krijg ik ook niet voor elkaar om te activeren. Kan ik ook een privebericht sturen om via jullie te laten activeren?

Reageer