Beantwoord

Simkaart koppelen lukt niet (Mb-verdeler)

• 11 maart 2016
  • 88 reacties
  • 4936 Bekeken

Toon eerste reactie

88 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Waichi,

Je kunt mij inderdaad een privébericht sturen met de 097-nummers van de MB-verdelers. 🙂
Ik heb zojuist een privé bericht gestuurd. Ik wacht met spanning af;)
Reputatie 7
Badge +20
En gereageerd! 🙂
Goedemorgen,

Ik probeer mijn simverdeler te activeren, maar na meerdere keren de instructies in de brief te hebben gevolgd, krijg ik hem niet actief. Ik krijg hem niet gekoppeld aan mijn abonnement. Kan iemand mij zeggen waar dat kan?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Peggy,

Wat leuk dat je een MB-verdeler hebt aangeschaft! Wel zo handig als deze ook werkt natuurlijk 🙂 Hoe heb je deze MB-verdeler trouwens besteld? Ik zie namelijk bij jouw abonnement niet terug dat je daar een MB-verdeler bij hebt aangeschaft. Heb je 'm misschien bij een ander abonnement aangeschaft? Als je mij via een privébericht het 097-nummer kunt sturen en de naam die je aan de MB-verdeler wilt geven, dan ga ik 'm handmatig voor je activeren. Stuur ook even mee bij welk abonnement je 'm wilt laten activeren. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Beste tmobile,

Ik heb alle stappen gevolgd, maar ik kom niet op de site om mijn simkaart te koppelen. Hij geeft alleen aan dat er geen internet is. Mobiele data staat aan, WiFi staat uit.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tjibbe,

Wat jammer dat het niet lukt om jouw MB-verdelers te koppelen! Kun je mij via een privébericht het 097-nummer sturen van de MB-verdeler en de naam die je eraan wilt geven? Dan koppel ik de simkaart handmatig!

Ik heb jouw vraag trouwens verhuisd naar het algemene topic hierover. Mocht je je afvragen waarom jouw topic opeens verplaatst is. Zo houden we het forum overzichtelijk 🙂
het koppelen van de MB verdeler lukt niet.
Hulp is gewenst.
alvast dank.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hamarh,

Leuk dat je een MB-verdeler hebt besteld! Wel zo handig natuurlijk dat je 'm ook kunt gaan gebruiken. Ik zie dat je vanochtend mijn collega hebt gesproken en dat hij de MB-verdeler voor je heeft gekoppeld. Klopt het dat alles werkt?

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Hallo,

Heb vandaag van mijn werk twee nieuwe sim kaarten gehad voor me telefoon en ipad.
Nu moest ik deze zelf koppelen. Maar kom ook niet uit bij het koppelscherm.
Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen om deze te koppelen.

Mvg Ruud
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ruudios,

Hmm vreemd dat het ook bij jou niet goed gaat. We helpen je hier graag bij.

Zou je mij in een privébericht je 06-nummer en de 097-nummers van de simkaarten willen sturen? Dan zorg ik ervoor dat je simkaarten gekoppeld worden!
Ditto.

Ik ontvang graag uitnodiging voor privebericht om 097 en 06 te laten koppelen
Reputatie 7
Badge +20
Hi denkook,

Je kan mij een privébericht sturen en dan help ik je graag verder. 🙂

Reageer