Beantwoord

Simkaart koppelen lukt niet (Mb-verdeler)

  • 11 maart 2016
  • 88 reacties
  • 4936 Bekeken

Ik heb een tablet waarvoor ik een simkaart heb gekocht (15 euro) bij een T-Mobile winkel. Er zit een brief bij waarin ik een aantal stappen moet ondernemen om deze te koppelen.
Als ik, na het invoeren van de pincode (dit ging nog goed), de browser zou starten dan zou deze automatisch op de pagina komen waarin ik de simkaart kan 'koppelen'. Dat gebeurde dus niet.

Mijn vraag is dus: hoe krijg ik dit nu wel voor elkaar?
icon

Beste antwoord door Sam- 12 maart 2016, 10:09

Hoi Fredje,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat het niet lukt om deze te koppelen. Zou je mij in een privébericht het 097 nummer willen sturen van de simkaart? Dan koppel ik de simkaart aan je abonnement zodat je hier direct gebruik van kan maken. Ik wacht je reactie af. :)

Neem in de tussentijd ook een kijkje in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent!
Bekijk origineel

88 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi denkook,

Je kan mij een privébericht sturen en dan help ik je graag verder. 🙂
Ditto.

Ik ontvang graag uitnodiging voor privebericht om 097 en 06 te laten koppelen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ruudios,

Hmm vreemd dat het ook bij jou niet goed gaat. We helpen je hier graag bij.

Zou je mij in een privébericht je 06-nummer en de 097-nummers van de simkaarten willen sturen? Dan zorg ik ervoor dat je simkaarten gekoppeld worden!
Hallo,

Heb vandaag van mijn werk twee nieuwe sim kaarten gehad voor me telefoon en ipad.
Nu moest ik deze zelf koppelen. Maar kom ook niet uit bij het koppelscherm.
Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen om deze te koppelen.

Mvg Ruud
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hamarh,

Leuk dat je een MB-verdeler hebt besteld! Wel zo handig natuurlijk dat je 'm ook kunt gaan gebruiken. Ik zie dat je vanochtend mijn collega hebt gesproken en dat hij de MB-verdeler voor je heeft gekoppeld. Klopt het dat alles werkt?

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
het koppelen van de MB verdeler lukt niet.
Hulp is gewenst.
alvast dank.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tjibbe,

Wat jammer dat het niet lukt om jouw MB-verdelers te koppelen! Kun je mij via een privébericht het 097-nummer sturen van de MB-verdeler en de naam die je eraan wilt geven? Dan koppel ik de simkaart handmatig!

Ik heb jouw vraag trouwens verhuisd naar het algemene topic hierover. Mocht je je afvragen waarom jouw topic opeens verplaatst is. Zo houden we het forum overzichtelijk 🙂
Beste tmobile,

Ik heb alle stappen gevolgd, maar ik kom niet op de site om mijn simkaart te koppelen. Hij geeft alleen aan dat er geen internet is. Mobiele data staat aan, WiFi staat uit.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Peggy,

Wat leuk dat je een MB-verdeler hebt aangeschaft! Wel zo handig als deze ook werkt natuurlijk 🙂 Hoe heb je deze MB-verdeler trouwens besteld? Ik zie namelijk bij jouw abonnement niet terug dat je daar een MB-verdeler bij hebt aangeschaft. Heb je 'm misschien bij een ander abonnement aangeschaft? Als je mij via een privébericht het 097-nummer kunt sturen en de naam die je aan de MB-verdeler wilt geven, dan ga ik 'm handmatig voor je activeren. Stuur ook even mee bij welk abonnement je 'm wilt laten activeren. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Goedemorgen,

Ik probeer mijn simverdeler te activeren, maar na meerdere keren de instructies in de brief te hebben gevolgd, krijg ik hem niet actief. Ik krijg hem niet gekoppeld aan mijn abonnement. Kan iemand mij zeggen waar dat kan?
Reputatie 7
Badge +20
En gereageerd! 🙂
Ik heb zojuist een privé bericht gestuurd. Ik wacht met spanning af;)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Waichi,

Je kunt mij inderdaad een privébericht sturen met de 097-nummers van de MB-verdelers. 🙂
Goede avond,
Ik probeer vandaag al uren om mijn 2 simkaarten met mb verdeler te activeren zoals de vorige reacties krijg ik ook niet voor elkaar om te activeren. Kan ik ook een privebericht sturen om via jullie te laten activeren?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Roy,

Ik heb net in dit topic op je gereageerd. 🙂

Zou je er in het vervolg op willen letten dat het volgens de huisregels niet toegestaan is om berichten dubbel te posten? Alvast bedankt!
Hallo,

Ook mij lukt het niet om de simkaart te koppelen, wanneer ik naar safari ga en een site intoets, gebeurt er tot op heden helaas niks. Ik stuur graag mijn 097-numer in een privebericht, dan moet het blijkbaar wel goedkomen.
Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MHE_,

Ai, jammer om te horen! Kun je mij via een privébericht het 097-nummer sturen en de naam die je aan jouw MB-verdeler wilt geven? Dan ga ik 'm handmatig voor je activeren 🙂
Hoi!

Zelfde probleem hier. Pagina opent niet in safari op iPad.
Reputatie 6
Badge +17
Goed om te horen DjGabriel! 🙂 Fijne week verder!
Hoi DjGabriel,

Balen dat het bij jou niet lukt om ze te activeren! Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en dat zij jouw MB-verdelers heeft geactiveerd. Werkt alles zo naar behoren? Veel plezier ermee! :)


Ze werken uitstekend:D Dat gaat wel lukken
Reputatie 6
Badge +17
Hoi DjGabriel,

Balen dat het bij jou niet lukt om ze te activeren! Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en dat zij jouw MB-verdelers heeft geactiveerd. Werkt alles zo naar behoren? Veel plezier ermee! 🙂
Ook ik krijg mijn kaarten niet geactiveerd in mijn laptop,

Pagina kan niet worden weergegeven,
En de broadbandmanager blijft aangeven: Geen netwerkservice beschikbaar...
Reputatie 7
Badge +15
Hi Sroovaart,

Super! Veel plezier er mee! 😉
Dank je Amy, het werkt! ik krijg nu zonder problemen verbinding met internet.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Sroovaart,

Ik help je graag verder, je mag mij een privébericht sturen dan koppel ik de MB-Verdelers voor je! 🙂

Reageer