Beantwoord

Simkaart kosteloos?

• 6 juni 2015
  • 7 reacties
  • 124 Bekeken

Ik heb een nieuw toestel gekocht en heb daarvoor een microsimkaart nodig.
Ik heb nog een oude simkaart. Ik begrijp dat jullie mij kosteloos een nieuw exemplaar kunnen sturen?
Indien nodig wil ik ook graag nog gebruik maken van mijn oude toestel. Jullie kunnen mij ook een (gratis) adapter sturen van micro naar normaal?

Graag hoor ik van jullie.
icon

Beste antwoord door DavidK 9 juni 2015, 12:33

Hey Janneke,

Ik heb het even nagekeken en je hebt inderdaad een oude simkaart, deze stuur ik dus naar je op! 🙂 Ook de adapter komt jouw kant op! De simkaart zou er met 3 en de adapter met 4 werkdagen moeten zijn. Lees ook alvast de pagina over het activeren van je simkaart door.

Hopelijk is het zo opgelost, maar als je nog vragen hebt, laat het weten!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Janneke,

Dat was rap! :D

Bedankt voor je compliment! 🙂 Hoe bevalt je nieuwe telefoon?
Super opgelost, de simkaart was er al na een dag en de adapter kwam een dag later.
Mijn nieuwe telefoon kan gebruikt worden. Dank je, voor jullie vlotte afhandeling!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Janneke,

Ik heb het even nagekeken en je hebt inderdaad een oude simkaart, deze stuur ik dus naar je op! 🙂 Ook de adapter komt jouw kant op! De simkaart zou er met 3 en de adapter met 4 werkdagen moeten zijn. Lees ook alvast de pagina over het activeren van je simkaart door.

Hopelijk is het zo opgelost, maar als je nog vragen hebt, laat het weten!
Ik had een prepaid telefoon met dus nog een oude simkaart.
Ik heb een nieuwe losse telefoon gekocht (wederom bedoeld voor prepaid), omdat van de oude de batterij kapot was. Ik wil mijn oude simkaart overzetten, maar dat past dus niet.
Ik heb diverse malen in dit forum deze vraag gesteld zien worden, waarbij dan als antwoord kwam dat er kosteloos een nieuwe simkaart werd gestuurd. Ook werd er dan om een adapter gevraagd, dus vandaar ook mijn verzoek.
Hoi Janneke!

Wat Rosan aangeeft klopt inderdaad. Heb je niet een nieuwe sim gekregen bij het aanschaffen van het eventuele abonnement of heb je een los toestel gekocht? Daarbij als ik een nieuwe uitstuur dan krijg je een 3 in 1 simkaart ofwel je kunt het frame waar je de microsim uitdrukt nog gebruiken om hem naar normale sim te transformeren.

Ik ben benieuwd naar je antwoorden! 🙂
Badge +13
Beste Janneke heb je het toestel los gekocht of in combi met een abonnement?
Gratis een nieuwe sim krijg je als je je toestel in combi met een abonnement neemt of als je een verouderde sim kaart heb.
Anders kan je er zelf een tegen kosten aanvragen in my t mobile dat kost ongeveer 5 euro haal je hem in de winkel dan kost t 20 euro.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Janneke50.

Mag ik je een advies geven? Wat je ermee doet is aan jou.
Wanneer je regelmatig(?) de sim verplaatst van toestel zal de sim eerder verslijten/beschadigd raken.
Is het niet beter om voor je oude toestel een prepaid sim te gebruiken (voorbeeld) en de nieuwe foon dus de andere?

Reageer