Simkaart laten knippen tot nano sim

Is het mogelijk om je simkaart te laten knippen bij een tmobile shop tot een nano sim???

12 reacties

Reputatie 5
@Klinkenberg1

Het is niet mogelijk om je huidige simkaart te laten verknippen tot een nanosim. Mocht je nog steeds een nanosim nodig hebben dan kun je dit even aangeven zodat we een nanosim naar je toe kunnen sturen. 🙂
mijn man heeft zojuist via student mobiel de nieuwe Iphone 5 ontvangen.....volgens studentmobiel kan hij de bijgeleverde nanosim direct gebruiken omdat zijn nummer daar al aan gekoppeld is, zijn ieuwe abo gaat pas in januari 2013....ik ben bang dat hij straks twee abonnementen naast elkaar heeft lopen, daar zijn oude simkaart met zijn nog lopende abonnement nog steeds actief is....klopt het verhaal van studentmobiel, of moet hij gewoon wachten met het gebruk van de nanosim en dus ook met de nieuwe Iphone??? Zoja, dan heeft hij mooi voor jan piet snot een extra snelle levering betaald want dan kan hij het ozo mooi toestel pas in januari gaan gebruiken ....😕

mijn man heeft zojuist via student mobiel de nieuwe Iphone 5 ontvangen.....volgens studentmobiel kan hij de bijgeleverde nanosim direct gebruiken omdat zijn nummer daar al aan gekoppeld is, zijn ieuwe abo gaat pas in januari 2013....ik ben bang dat hij straks twee abonnementen naast elkaar heeft lopen, daar zijn oude simkaart met zijn nog lopende abonnement nog steeds actief is....klopt het verhaal van studentmobiel, of moet hij gewoon wachten met het gebruk van de nanosim en dus ook met de nieuwe Iphone??? Zoja, dan heeft hij mooi voor jan piet snot een extra snelle levering betaald want dan kan hij het ozo mooi toestel pas in januari gaan gebruiken ....😕

aanpassing:
hij heeft de nanosim geactiveerd en krijgt nu net de melding dat zijn oude sim gedeactiveerd is....(wel weer knullig: weg alle contactpersonen....) dus mi. is er toch niks aan het handje????
Reputatie 5
@Cinderella1977

Kun je me via een privéberichtje het telefoonnummer toesturen waar het om gaat en ter controle de naam, postcode en geboortedatum? Dan kijk ik even met je mee of alles goed is verlopen omtrent het activeren van de nieuwe simkaart.

@Cinderella1977 Kun je me via een privéberichtje het telefoonnummer toesturen waar het om gaat en ter controle de naam, postcode en geboortedatum? Dan kijk ik even met je mee of alles goed is verlopen omtrent het activeren van de nieuwe simkaart.

zonet gedaan.
Reputatie 5
@Cinderella1977

Bedankt voor het berichtje! 🙂 Ik heb alles voor je nagekeken en je reeds voorzien van een antwoord.
Hoe kom ik aan een Nano SIM (4FF)? Ik gebruik nu een iPhone 4, maar wil updaten naar de 5, zonder van abonnement te veranderen. Graag instructie, waarvoor dank!
Reputatie 5
@drevcap

Op het moment dat je de iPhone aanschaft in combinatie met een nieuw abonnement ontvang je hierbij automatisch een nanosim. Kies je er echter voor om het toestel via een andere weg te verkrijgen dan dien je zelf een nanosim aan te schaffen. Je kunt de nanosim aanvragen via My T-Mobile onder het kopje 'toestel & sim'.
Roan schreef:

@drevcap

Op het moment dat je de iPhone aanschaft in combinatie met een nieuw abonnement ontvang je hierbij automatisch een nanosim. Kies je er echter voor om het toestel via een andere weg te verkrijgen dan dien je zelf een nanosim aan te schaffen. Je kunt de nanosim aanvragen via My T-Mobile onder het kopje 'toestel & sim'.

Mij lukt het niet om een nano Sim aan te schaffen, ik krijg alleen de optie om mijn oude sim te deactiveren. Waardoor kan dit komen? Want ik heb wel een nano-sim nodig voor mijn iPhone 5
Reputatie 5
SabinaJ schreef:

Mij lukt het niet om een nano Sim aan te schaffen, ik krijg alleen de optie om mijn oude sim te deactiveren. Waardoor kan dit komen? Want ik heb wel een nano-sim nodig voor mijn iPhone 5

Hallo SabinaJ, welkom op het T-Mobile Forum!

Waarschijnlijk omdat je nu een prepaid prijsplan hebt.
In een T-Mobile Shop kun je tegen betaling je huidige sim omruilen voor een nano-simkaart. Je loopt dan met actieve sim naar buiten.
Reputatie 2
Is het mogelijk een nano duosim te kopen bij een Iphone 4 die zelf een microsim heeft?
Reputatie 5
@sigmund1947 Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Je kunt een nanosimkaart aanschaffen met een sim adapter en die dan in een iphone 4 gebruiken. 🙂 Deze dienen wel alleen voor de iPhone 4 te zijn anders werkt het inderdaad niet. 🙂

Reageer