Beantwoord

Simkaart lijkt kapot te zijn

  • 7 maart 2017
  • 1 reactie
  • 1448 Bekeken

Hallo allemaal,

Het lijkt erop dat mijn prepaid simkaart kapot lijkt te zijn, als ik deze in mijn toestel stop dan krijg ik 'geen simkaart' of met een beetje mazzel af en toe 'alleen noodoproepen'.

Ik dacht eerst dat het misschien mijn toestel was, maar een simkaart van Vodafone werkt gewoon perfect. Ook heb ik mijn T-Mobile simkaart in een toestel van een vriend gestopt en ook bij hem werkt deze niet.

Is het mogelijk dat jullie mij een nieuwe simkaart toesturen? Alvast super bedankt voor jullie hulp! 😃
icon

Beste antwoord door David 8 maart 2017, 15:19

Hoi Snellehenkie,

Dan ligt het inderdaad aan de simkaart, goed dat je gelijk even hebt gekeken of een andere simkaart wel werkt in jouw toestel. Dat zorgt gelijk voor duidelijkheid!

Heb je ook al gekeken of jouw simkaart misschien vuil, beschadigd of zelfs geknipt is? Dit kan namelijk voor problemen zorgen met het netwerk. Jouw simkaart is verder niet verouderd, dus qua levensduur zou deze het nog goed moeten doen. Als het allemaal echter niet het geval is en jouw sim in orde is, dan raad ik je aan om een nieuwe simkaart via My T-Mobile te bestellen. Deze heb je dan met 3 werkdagen binnen en kun je zelf activeren. Je kunt ook langs de T-Mobile Shop gaan, maar dan liggen de kosten wel wat hoger dan het online bestellen. Je kunt de simkaart vervolgens zelf thuis activeren.

We hebben ook al een algemeen topic over het aanvragen van een simkaart, dus dit topic gaat nu op slot. Als er nog verdere vragen zijn over dit onderwerp, dan horen we dat graag in het algemene topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Snellehenkie,

Dan ligt het inderdaad aan de simkaart, goed dat je gelijk even hebt gekeken of een andere simkaart wel werkt in jouw toestel. Dat zorgt gelijk voor duidelijkheid!

Heb je ook al gekeken of jouw simkaart misschien vuil, beschadigd of zelfs geknipt is? Dit kan namelijk voor problemen zorgen met het netwerk. Jouw simkaart is verder niet verouderd, dus qua levensduur zou deze het nog goed moeten doen. Als het allemaal echter niet het geval is en jouw sim in orde is, dan raad ik je aan om een nieuwe simkaart via My T-Mobile te bestellen. Deze heb je dan met 3 werkdagen binnen en kun je zelf activeren. Je kunt ook langs de T-Mobile Shop gaan, maar dan liggen de kosten wel wat hoger dan het online bestellen. Je kunt de simkaart vervolgens zelf thuis activeren.

We hebben ook al een algemeen topic over het aanvragen van een simkaart, dus dit topic gaat nu op slot. Als er nog verdere vragen zijn over dit onderwerp, dan horen we dat graag in het algemene topic.