Beantwoord

Simkaart met abonnement in een los gekocht simlockvrije telefoon?

• 3 mei 2015
  • 2 reacties
  • 428 Bekeken

Hoi,

Ik heb een oude iPhone 4s en die krijgt steeds meer kuuren. Uitvallen bij halve batterij etc. Nu is mijn abonnement in november afgelopen en kan ik dus in juli een nieuw abonnement afsluiten. Ik wil een simonly nemen en een los toestel kopen. Maar omdat mijn iPhone 4s zo slecht is wil ik het liefst nu alvast een nieuwe iPhone 6 kopen en mijn abonnement met simkaart daarin gebruiken tot dat mijn abonnement is afgelopen en ik een simonly kan aanschaffen.

Nu begrijp ik dat mijn huidige sim niet in de iPhone 6 past. Ik moet een micro nano sim hebben?

Als ik een nieuwe simkaart bestel en de simlockvrije telefoon haal bij Mediamarkt dan kan ik toch gewoon mijn abonnement met mijn nieuwe telefoon afmaken? En dan in november een simonly aanschaffen?

Groetjes, Simone
icon

Beste antwoord door iamPuk 3 mei 2015, 10:15

Hoi Simone & welkom op het forum. :)

Jahoor, dit is gewoon mogelijk. De nieuwe nano simkaart (iPhone 6 heeft nano simkaart nodig) wordt gekoppeld aan je 06-nr en aan je huidig abonnement. Die gaat daarna gewoon over op de verlenging van de sim only die je wil gaan doen. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Simone,

Ook namens mij en de andere moderators welkom op ons Forum! :)

Ik zie dat je ondertussen ook geholpen bent door onze Klantexpert iamPuk en dat je een simkaart besteld hebt. 🙂 Je ontvangt deze binnen 3 werkdagen met instructies, maar ik stuur je ook alvast de link mee over het activeren van je simkaart. Is alles zo helemaal duidelijk?

Alvast veel plezier met je iPhone 6 en als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Simone & welkom op het forum. :)

Jahoor, dit is gewoon mogelijk. De nieuwe nano simkaart (iPhone 6 heeft nano simkaart nodig) wordt gekoppeld aan je 06-nr en aan je huidig abonnement. Die gaat daarna gewoon over op de verlenging van de sim only die je wil gaan doen. 🙂

Reageer